کنسرت 'پردگیان باغ سکوت' به سرپرستی استاد کیهان کلهر،سوم اردیبهشت ماه ١٣٩٦ ساعت ٢١ (٩ شب) در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به اجرا در می آید.
کد خبر: ۴۰۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 18 April 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی ارشاد فارس: استاد کیهان کلهر در کنسرت 'پردگیان باغ سکوت' (کمانچه)، نوید افقه (تنبک)، هادی آذرپیرا (تار) و علی بهرامی فرد (سنتور) قطعاتی را به صورت بداهه خواهند نواخت.

کیهان کلهر (زادهٔ ۳ آذر ۱۳۴۲ در کرمانشاه) آهنگ‌ساز و نوازندهٔ کُرد زبان اهل ایران می‌باشد.[۱][۲]کمانچه ساز تخصصی کیهان کلهر است، وی در کنار کمانچه، تنبور، سه‌تار و شاه‌کمان نیز می‌نوازد و در زمینه آهنگسازی برای موسیقی متن فیلم هم فعالیت داشته است، او برای اجراهای خارج از کشور، به هنرمندی بین‌المللی تبدیل شده است. کلهر با هنرمندان ایرانی از جمله محمدرضا شجریان، علی‌اکبر مرادی، شهرام ناظری، حسین علیزاده و گروه دستان هم به اجرای موسیقی پرداخته است.

کیهان کلهر با آلبوم‌های بی تو بسر نمی‌شود، فریاد، باران و فراتر از نقشه جغرافیا که در آن‌ها به‌عنوان آهنگ‌ساز و نوازنده نقش داشته نامزد جایزه گرمی شده است.در پنجاه و نهمین مراسم جایزه گرمی، کیهان کلهر به همراه گروه جاده ابریشم به رهبری یویوما توانستند با آلبوم sing me home موفق به کسب جایزه گرمی بهترین موسیقی جهانی شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار