جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز از کشف مقدار 350 کیلوگرم مواد مخدر به همت پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی این شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵ 17 April 2017
 پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی ریز موفق شد در چند عملیات جداگانه مقدار 350 کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط نماید.

سید سجاد سجادی جانشین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی‌ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نی ریز موفق شد در مسیر های فرعی ورودی شهرستان از یک دستگاه پژو 405 مقدار 37 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط نمایند.


وی ادامه داد: مأموران توانستند در بازرسی از این خودرو مقدار 37 کیلو تریاک را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند و راننده 34 ساله آن را که از اهالی شهرستان نی‌ریز بود، دستگیر نمایند.


ساجدی در خصوص عملیات بعدی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستا نی ریز افزود:  پلیس مبارزه با مواد مخدر به یک پراید در محور سیرجان - نی‌ریز که از استانهای شرقی به مرکز کشور در حرکت بود، مشکوک شد و در یک تعقیب و گریز توانست مقدار 154 کیلو حشیش را از این خودرو کشف و ضبط کند.

وی ادامه داد" قاچاقچی 28 ساله این محموله نیز که از اهالی استانهای همجوار بود، دستگیرشد.


ساجدی درباره سومین محموله بزرگ کشف شده در آغاز سال 1396 گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز مستقر در ایست و بازرسی قطرویه در بازرسی از یک کامیون ایسوزو که از زاهدان عازم شیراز بود، 61 کیلو تریاک را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی در ادامه بیان کرد: در این رابطه  راننده 25 ساله کامیون که از اهالی استانهای شرقی کشور بود دستگیر و تحویل دستگاه قضایی گردید.


جانشین دادستان نی‌ریز درباره کشف محموله بزرگ 98 کیلویی حشیش که از استانهای شرقی به سمت مرکز کشور در حرکت بود گفت: یک زن و شوهر با استفاده از فرزندشان و ظاهرسازی سفر نوروزی یک خانواده، قصد انتقال این مقدار مواد مخدر در صندوق عقب خودرو را داشتند که توسط مأموران مستقر در ایست و بازرسی قطرویه دستگیر شدند که جهت تکمیل تحقیقات در بازداشت بسر می‌برند.


ساجدی در پایان افزود: دستگاه قضا همچون گذشته عزم راسخی در مبارزه با سوداگران مرگ دارد، اما همت دستگاه قضایی به تنهایی کافی نیست و سایر دستگاه‌ها نیز باید وارد میدان مبارزه با مواد مخدر شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار