شهرداری باغ های شیراز را برای مردم می خرد /در منطقه 6 پیاده راه ساخته می شود/ باغ منحصر به فرد بهشت به مساحت 33 هکتار ساخته می شود/ همه مناطق صاحب باغ خانواده می شوند/باغ گل به مساحت 10 هکتار ساخته می شود
کد خبر: ۴۰۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ 17 April 2017
شهرداری باغ های شیراز را برای مردم می خرد
به گزارش تابناک فارس:شهردار شیراز گفت: شهرداری شیراز با هدف حفظ باغ ها و فضای سبز شهری و کمک به تثبیت پاکی هوا اقدام به خرید بخشی از باغ های این شهر کرده است.
 
علیرضا پاک فطرت افزود: بخشی از این باغ ها در ضلع شمالی بولوار شهید چمران واقع شده که با خرید آنها علاوه بر کمک به حفظ آنها، زمینه استفاده مطلوب تر شهروندان از این فضاها نیز فراهم شده است.
 
در منطقه 6 پیاده راه ساخته می شود
وی، در مورد طرح احداث پیاده راه در باغ های محدوده منطقه 6 شیراز هم گفت: با انجام این کار که بی شک مورد استقبال مردم واقع خواهد شد، شرایط برای پیاده روی شهروندان و کمک به سلامت و تندرستی آنها فراهم می شود.
 
باغ منحصر به فرد بهشت به مساحت 33 هکتار ساخته می شود
پاک فطرت، با اشاره به برنامه شهرداری برای احداث باغ 33 هکتاری بهشت، اظهار داشت: این طرح به عنوان یک طرح منحصر به فرد در حاشیه نهراعظم شیراز اجرا می شود.
 
همه مناطق صاحب باغ خانواده می شوند
پاک فطرت، در مورد گسترش باغ های خانواده در شیراز نیز گفت: مقرر شده بود در مرحله نخست در هر منطقه حداقل یک باغ خانواده ایجاد شود که هم اینک در دست عملیاتی شدن است و ظرف یک ماه آینده شاهد بهره برداری از پنج باغ خانواده در مناطق 6، هفت، 9، 10 و 11 خواهیم بود و در مرحله بعد نیز به دنبال این هستیم که در هر محله یک پارک یا باغ خانواده ایجاد کنیم.
 
باغ گل به مساحت 10 هکتار ساخته می شود
علیرضا پاك‌فطرت همچنين به ايجاد باغ گل‌ها توسط شهرداري شيراز اشاره و خاطرنشان كرد: باغ گل‌ها به مساحت 10 هکتار در فضايي روح‌انگيز و جذاب با بهره‌گيري از انواع گل، در تمام طول سال طراوت را به شهروندان هديه خواهد كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار