در نشستی که با حضور مهندس جمال لیوانی مدیر عامل و اعضاء هیئت رئیسه گاز گلستان و مهندس بنی کریم مدیر عامل و اعضاء هیئت رئیسه شرکت پخش فراورده های نفتی استان تشکیل شد از تعاملات بسیار خوب آنان در فصل سرما قدردانی و بر استمرار تعاملات و همكاريهاي فيمابين تاكيد شد.
کد خبر: ۴۰۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 10 April 2017
 در نشستی که با حضور مهندس جمال لیوانی مدیر عامل و اعضاء هیئت رئیسه گاز گلستان و مهندس بنی کریم مدیر عامل و اعضاء هیئت رئیسه شرکت پخش فراورده های نفتی استان تشکیل گردید از تعاملات بسیار خوب آنان در فصل سرما قدردانی و بر استمرار تعاملات و همكاريهاي فيمابين تاكيد شد.

در این نشست صمیمی که با هدف ديدار نوروزي و تبریک سال جديد و تقدیراز همکاری فی مابین انجام گرفت، مديران و اعضاي رئیسه دو شركت ضمن ديد و بازديد نوروزي و عرض تبریک عيد باستاني نوروز بر تعامل سازنده و همکاری هر چه بیشتر در اجرای پروژه های و برنامه های مشترک و همچنین افزایش سطح تعاملات بویژه در فصل سرما تاکید کردند .

 درهمین رابطه مدیرعامل گاز گلستان با ابراز خوشنودي از این دیدار در خصوص جزئیات آن گفت: نشست انجام شده در راستاي ديدار نوروزي و تبريك سال نو و همچنین حمایت،مساعدت و همکاری بیش از پیش شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان با این شرکت جهت برون رفت ازفصل سرما بوده که خوشبختانه مساعدت این عزیزان و سایردستگاههای مرتبط باعث شد تا ما فصل سرد سال را بدون هیچ نگرانی و مشکلی سپری کنیم و گاز هیچ مشترک خانگی قطع نگردد.

 وی افزود: در حاشيه این دیدار همچنین درخصوص گسترش سطح همكاريهاي دو طرف نيز پرداخته شد كه پس از تبادل نظر رايزنيهاي خوبي صورت گرفت .

 مهندس جمال لیوانی تصریح کرد: دو شرکت گاز و پخش فراورده های نفتی جزء خانواده بزرگ صنعت نفت بشمار می آیند که با همكاري هاي مطلوب و انجام خدمات بهینه می توانند جایگاه صنعت نفت را ارتقاء دهند.

 در ادامه مهندس بنی کریم مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این دیدار و نشست صمیمی و تشکر از تلاشهای مستمر مدیر عامل و کارکنان شرکت گاز در راستای تامین انرژی مورد نیاز هم استانیهای عزیز گفت: این شرکت با تمام توان آماده همکاری با شرکت گاز برای تامین سوخت مورد نیاز مشترکین خانگی و واحدهای صنعتی در زمان افت فشار گاز و بحرانهای احتمالی می باشد.

 گفتنی است در پایان این نشست به منظور تجلیل از همکاری و تعاملات شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان لوح سپاسی توسط مهندس جمال لیوانی مدیرعامل گاز گلستان به مهندس بنی کریم اهداء گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار