با اتمام سریال‌های نوروزی، تلویزیون یک سریال جدید و سه سریال که پیش از این به روی آنتن رفته‌اند را در جدول پخش خود قرار داده است.
کد خبر: ۴۰۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲ 08 April 2017

تابناک فارس به نقل از ایسنا:مجموعه‌های تلویزیونی «روزهای بهتر»، «خانه‌ای روی تپه» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید و «هوش سیاه» به کارگردانی مسعود آب‌پرور از شبکه یک، دو و پنج سیما به روی آنتن می‌روند. همچنین پخش سریال «دیوار به دیوار» تا قبل از ایام رمضان در شبکه سه سیما ادامه خواهد داشت.

«روزهای بهتر» از امشب روی آنتن شبکه یک

مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» از شنبه، ۱۹ فروردین ماه به روی آنتن می رود.

با توجه به اتمام سریال نوروزی «علی البدل»، مجموعه اپیزودیک «روزهای بهتر» از امشب پخش خواهد شد. این سریال در شش قصه پنج قسمتی و در مجموع ۳۰ قسمت در حال تولید است و قرار است از امشب قصه اول این مجموعه با نام «گذر از مه» پخش شود. کارگردان این اپیزود حمیدرضا لوافی است که در پنج قسمت ۴۵ دقیقه ای آماده نمایش است.

سریال «روزهای بهتر» حاوی موضوعات متنوع اجتماعی است که هر هفته داستان یک مجموعه پنج قسمتی آغاز و به سرانجام می‌رسد. علیرضا افتخاری خواننده تیتراژ این سریال است که قطعه دل دیوونه را با شعری از عبدالجبار کاکایی خوانده است. گذر از مه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲و ۲۰ از شبکه یک به روی آنتن خواهد رفت. در خلاصه داستان قصه «گذر از مه» آمده است: اسفندیار، نوجوان روستایی است که رویای بدست آوردن شهرت و ثروت از راه فوتبالیست شدن را در سر دارد. او در این راه تلاش فراوانی می کند تا بدین وسیله به مادرش که سالهاست به تنهایی بار زندگی را بر دوش می کشد، کمک کند...

آزیتا حاجیان، پرویز فلاحی پور، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، مجیدپتکی، محمد نوری و میلاد حسین پور از بازیگران اصلی قصه گذر از مه هستند. سایرعوامل این مجموعه عبارتند از: مدیرتصویر برداری جلال زارع، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز سیامک مردانه، صدابردار بابک نیازی، صداگذار بهروز معاونیان، نویسنده فرهاد پورسعیدی، تدوین جعفر میراشرفی، طراح گریم محسن دارسنج، صداگذار بهروز معاونیان، آهنگساز سید عماد توحیدی، طراح صحنه و لباس محسن غلامی، مدیرتولید بهمن صادق حسنی، جانشین تولید ایلیا مهرعلیزاده، مدیرتدارکات محمد جعفری، عکاس امیر اصغرزاده و امین حق شناس.

مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به تهیه‌کنندگی احمد زالی محصول گروه فیلم وسریال شبکه یک سیما است.

بازپخش سریال داریوش یاری از شبکه دو

پخش سریال «خانه‌ای روی تپه» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید از امشب در شبکه دو آغاز می‌شود.

این سریال هر شب به جز پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روی آنتن تلویزیون می‌رود و تکرار آن نیز روز بعد ساعت ۱۴ پخش خواهد شد.

«خانه‌ای روی تپه» به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‏‌ای تولید شده بود و فاطمه گودرزی، امیر نوری، مجید مشیری، لاله صبوری، مانا پاک سرشت، فرهاد بشارتی، عباس آتش سرو، بیژن امکانیان، همایون ارشادی، آتیلا پسیانی، زیبا بروفه، مهران رجبی، رحیم نوروزی، انوش نصر ماسوله، سیروس همتی، نسرین بابایی، نصرا… رادش، ساقی زینتی، مینا نوروزی، طوفان مهردادیان، شیوا خسرومهر، حسین توشه، علی کوهپایه حقی، مهرداد بخشی، دانیال خوش سیما، محمدامین امینی، میلاد احمدی‌نیا، عارف ابراهیمی دیلم، صائب محمدی، محمد جعفری سادات محله، مصطفی درزی، مازیار رضازاده در آن ایفای نقش می‌کنند.

تصویربرداری سریال «خانه ای روی تپه» فروردین ۹۲ به پایان رسید. این مجموعه تلویزیونی داستانی اپیزودیک دارد و قصه زندگی پسری نوجوان را در شمال کشور روایت می‌کند که با خواهر و مادر خود در یک روستا زندگی می‌کنند و هر بار یک خانواده مهمان آنان می‌شوند. پسر خانواده به خاطر اینکه احساس مسئولیت می‌کند و در عین حال‌ خلاقیت‌های خوبی دارد، تلاش می‌کند تا برای کسب درآمد و تامین معاش خانواده، خانه مخروبشان را محلی برای جذب توریست قرار دهد و این شروع ماجراهای جالبی می شود.

پخش «دیوار به دیوار» تا ایام رمضان ادامه دارد

سریال «دیوار به دیوار» به کارگردانی سامان مقدم در ۶۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید شده و بینندگان شبکه سه سیما، علاوه بر ایام نوروز می‌توانند این مجموعه را تا پایان اردیبهشت ماه و قبل از ایام رمضان هر شب ساعت ۲۰ و ۳۰ دنبال کنند.

فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، آزاده صمدی، رویا تیموریان و ویشکا آسایش از بازیگران این مجموعه هستند. تاکنون ۱۵ قسمت از این مجموعه‌ی ۶۰ قسمتی به روی آنتن رفته است.

«هوش سیاه» در شبکه پنج/ اعلام پخش ۷ سریال جدید

مجموعه نمایشی «هوش سیاه» از امشب ۱۹ فروردین هرشب ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش و ساعت ۱۹ روز بعد نیز بازپخش می شود .

شبکه پنج سیما با انتشار فهرست ۷ سریال خود اعلام کرد: مجموعه «هوش سیاه» پس از «شوخی کردم»  دومین مجموعه نمایشی است که در سال ۹۶ روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

«هوش سیاه» از تولیدات سال ۱۳۹۲ مرکز سیما فیلم است که در آن هنرمندانی مانند حسین یاری ، کیکاووس یاکیده،  کیهان ملکی ، کمند امیر سلیمانی و.... مقابل دوربین مسعود آب پرور نقش آفرینی می کنند .

بنا بر این گزارش، پس از «هوش سیاه»،  دو سریال جدید ایرانی و چهار سریال جدید خارجی نیز در نوبت پخش بهار و تابستان شبکه پنج قرار دارند. مجموعه نمایشی ۴۰ قسمتی «درجستجوی آرامش» به کارگردانی سعید سلطانی و سریال ایرانی «لژیونر» در ۲۰ قسمت به کارگردانی مهدی فرجی تولیدات جدید شبکه پنج برای نیمه اول سال ۹۶ است. همچنین سریال کره ای «افسانه سامبونگ (جونگ دو جو)»، سریال ژاپنی «ریو مادن»، سریال کره‌ای «روز موعود» و فصل تازه سریال «هشدار برای کبری ۱۱» محصول سال ۲۰۱۷ آلمان، چهار سریال خارجی جدید هستند که در نیمه اول سال ۱۳۹۶ در شبکه پنج آماده پخش خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار