کلاهبرداری های آپارتمانی رو به افزایش است / بازار مسکن حالا حالاها تکان نمی خورد / امیدی به سرمایه گذاری در حوزه اشتغال نیست/ آمار اشتغالزایی در دولت تدبیر و امید قابل اعتنا نیست/ آمریکا می خواهد اتحادیه اروپا از هم بپاشد
کد خبر: ۴۰۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 04 April 2017
کلاهبرداری های آپارتمانی رو به افزایش است
به گزارش تابناک فارس:نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قرارداد پرونده نگین غرب از ابتدا دارای مشکلات بسیاری بوده است، افزود: متاسفانه کم بودن رقم در نظر گرفته شده برای پیش فروش ساختمان های این پروژه انگیزه مردم برای خرید بوده که به کلاهبرداری برخی سودجو منجر شده است.
رضایی کوچی ادامه داد: مجلس به ویژه کمیسیون عمران آن به احقاق حق و حقوق مردم حساس بوده و در صورت لزوم با تشکیل کمیته ای تعیین تکلیف پرونده نگین غرب و سایر پرونده های مشابه را پیگیری خواهد کرد.
 
بازار مسکن حالا حالاها تکان نمی خورد
رضایی کوچی با بیان اینکه جهش قیمتی در بحث مسکن در سال ٩٥ نداشته ایم، گفت: متاسفانه جهش قیمت مسکن در سال ٨٦ حباب قیمتی را رقم زده و تاکنون نیز دولت ها موفق به شکستن این حباب نشده اند. 
 
امیدی به سرمایه گذاری در حوزه اشتغال نیست
مسعود رضایی؛نماینده مردم شیراز با بیان اینکه مقابله با بیکاری و افزایش اشتغال نیازمند عزم ملی و حاکمیتی است، تصریح کرد: باتوجه به شرایط نامناسب اقتصادی در چند سال گذشته نمی‌توان به سرمایه‌گذاری امید چندانی داشت، ضمن اینکه این دولت درحال حاضر در اکثر حوزه‌ها و بخش‌ها مبالغ بسیاری بدهکار است و به دلیل نداشتن سرمایه ایجاد شغل نیز دور از دسترس است؛ البته می توان با یک عزم ملی و فراخوان عمومی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای افزایش تولید و مقابله با بیکاری دعوت به عمل آورد.
 
آمار اشتغالزایی در دولت تدبیر و امید قابل اعتنا نیست
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد شغل دراین دولت برای مردم به هیچ عنوان ملموس نیست، تصریح کرد: متاسفانه نمی توان به آمار و ارقام ارایه شده از سوی دولت درایجاد شغل اعتنا کرد ازاین رو تنها راه ممکن برای برون رفت از این مشکل، تولید سرمایه و ایجاد سرمایه گذاری است.
 
آمریکا می خواهد اتحادیه اروپا از هم بپاشد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که آمریکایی ها که بریتانیا را تحت عنوان برگزیت از اروپا جدا کردند حالا دنبال طلاق فرانسه از بروکسل هستند ، گفت: آمریکا در تدارک انقلاب های نرم ناسیونالیستی است تا اتحادیه اروپایی را نابود کرده و انشقاق را در قاره سبز افزایش دهد.
جمالی نوبندگانی گفت: نگرانی اساسی آمریکایی ها همیشه این بوده است که اروپا به عنوان استعمارگر قدیمی خاورمیانه پس از یکپارچگی سیاسی و نیاز به ذخایر طبیعی از واشنگتن سهم خواهی کنند.
وی تصریح کرد: آلمان ها همیشه ولع رهبری اروپا را داشته اند ؛ نبض اقتصادی اروپا را در چنگ گرفتند اما از جنگ جهانی دوم عبرت گرفتند که باید قدرت را تقسیم کنند و بر همین اساس مسائل سیاسی را به فرانسوی ها سپردند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
چون ایرانیان نان مفت خوردند نه کار کردن وفقط ربا سود روی سود بدون کار کردن می خواستید چه امیدی باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
خانه ا ی خالیتان نگه دارید تا با یک زلزله 6 ریشتر همه روی سرتان خراب شود همان یک ریال هم دستتان را نگیرد ما هم کوتاه نمی اییم سزای گرانفروش نخریدن است بچرخید تا بچرخیم ....خانه تا به قیمت تمام شده با سود 10 درصد با کارشناسی مصالح بکار برده در ان به دست مردم ندهید مردم نمی خرند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار