سرمربی تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد پس ا پیروزی مقتدارنه مقابل تیم اوانته اسپانیا گفت: با استفاده از امتیاز میزبانی برای کسب عنوان قهرمانی باشگاه های جهان تلاش می کنیم.
کد خبر: ۳۹۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷ 28 March 2017
 به گزارش تابناک یزد،مهدی میرشمسی  افزود: بازیکنان تیم مقاومت گلساپوش یزد به عنوان نماینده ایران در مسابقات باشگاه های جهان، نخستین مسابقه خود را خوب آغاز کردند.
وی ادامه داد: بر اساس شناختی که از نماینده کشور اسپانیا داشتیم ، توانستیم نقشه های این تیم را خنثی و بازیکنان گلساپوش به خوبی وظایف خود را در زمین انجام دادند.
سرمربی تیم گلساپوش یزد گفت: بازیکنان 2 تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و حضور پرشور تماشاگران و حمایت های آنها در کسب پیروزی پرگل اثربخش بود.
میرشمسی افزود: هنوز 2 دیدار مهم و حساس باقی است که باید با همت بازیکنان و حمایت تماشاگران در این دیدارها نیز پرقدرت ظاهر شویم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.
گارسیا کوادرادو سرمربی تیم فوتبال ساحلی لوانته اسپانیا نیز پس از این دیدار و شکست سنگین مقابل گلساپوش ایران گفت: بازیکنان ما نخستین دیدار خود را خوب شروع نکردند.
وی ادامه داد. هنوز 2 مسابقه دیگر باید انجام دهیم که قطعا دقیق تر بازی خواهیم کرد.
سرمربی تیم لوانته اسپانیا تصریح کرد: حضور گسترده تماشاگران جو این دیدار را به نفع تیم ایران شکل داد.
کوادرادو ابراز امیدواری کرد تا مسابقات آینده این تیم ضمن جذابیت همراه با پیروزی باشد.
در نخستین روز مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه های جهان تیم گلساپوش یزد امشب با نتیجه 9 بر یک لوانته اسپانیا را شکست داد.
مسابفات فوتبال ساحلی باشگاه های جهان با حضور تیم های لیسبون پرتغال، لکوموتیو مسکو، مقاومت گلساپوش یزد و لوانته اسپانیا به مدت سه روز در یزد پیگیری می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار