جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:
تابناک: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در دور اول سفرهای نوروزی ۷۸ میلیون خودرو در سطح جاده های استان اصفهان تردد کرد.
کد خبر: ۳۹۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 26 March 2017
سرهنگ حسین حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با ارائه گزارشی در خصوص وضعیت تردد خودروها در سطح جاده های استان اصفهان در دور نخست سفرهای نوروزی اظهار داشت: بر اساس آمار موجود از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین ماه امسال بیش از ۷۸ میلیون خودرو در سطح جاده های استان اصفهان تردد کرد.

وی با بیان اینکه بیشترین حجم تردد در محورهای اصفهان - تهران، جاده قدیم و جدید کاشان - قم و محور اصفهان - شیراز بوده است، افزود: بررسی تصادفات جرحی و فوتی در استان در نوروز امسال تا کنون نسبت به سال گذشته بیانگر برابری آمار با سال گذشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خستگی و خواب آلودگی، عدم توجه به جلو و سرعت غیر مجاز را بیشترین دلیل تصادفات استان اعلام کرد و ابراز داشت: بیش از ۵۰ درصد حوادث به دنبال خروج خودرو از جاده اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در دور اول سفرهای نوروزی ۱۷ نفر در حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست داده اند، اضافه کرد: بیشتر تصادفات بین ساعات ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۸ اتفاق افتاده است.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به پوشش کامل ۹۸ محور در استان اصفهان توسط پلیس راه تصریح کرد: نیروهای پلیس راه به صورت جدی با تخلفات حادثه ساز برخورد می کنند که نتیجه آن نیز افزایش ۱۶ درصدی اعمال قانون و ۱۷ درصدی توقیف خودرو بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار