200 نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان ابرکوه روز شنبه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۳۹۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 25 March 2017
به گزارش تابناک یزد،این افزاد طی پنج روز از مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، دهلاویه، طلائیه، شوش و اندیمشک بازدید و از نزدیک با جانفشانی های شهدا و ایثارگران آشنا می شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه روز شنبه در آیین بدرقه کاروان راهیان نور به مناطق جنگی و دوران دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اردوهای راهیان نور در روحیه نسل جوان بسیار تاثیر گذار است و جوانان را در برابر تهاجم وشبیخون فرهنگی ایمن می سازد .
سرگرد پاسدارعلی فاتحی اظهارکرد: اردوهای راهیان نور، گامی بزرگ در راستای آشنایی نسل جوان با فرهنگ با ایثار و شهادت بسیجیان و رزمندگان است.
وی افزود: شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس با ایثار و از خود گذشتگی و همچنین در شرایط تحریم با دست خالی اما توکل به خداوندمتعال در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند و دشمنان سر تا پا مسلح را به زانو درآوردند .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه از اعزام بیش از یکهزار و 200 نفر ازخانواده های معظم شهدا ، دانشجویان ، دانش آموزان بسیجی واقشار مختلف مردم ابرکوه در قالب کاروان راهیان نور در سال گذشته خبر داد.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد و در مسیر جاده اصلی یزد شیراز قرار دارد و فاصله این شهر تا شیراز 300 کیلومتر و تا اصفهان 280 کیلومتر است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار