بعد از یک هفته تعطیلی صورت گرفت
تیم فوتبال صبای قم برای مصاف حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر پدیده خراسان از امروز دور جدید تمرینات خود را رسما آغاز کرد.
کد خبر: ۳۹۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۴ 25 March 2017
به گزارش تابناک قم، بعد از پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال کشورمان برابر قطر در آخرین مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا اکنون یک بازی مهم دیگر در روز سه‌شنبه هشتم فروردین ماه برابر تیم ملی چین باقی مانده و سپس لیگ برتر ادامه پیدا می‌کند.

بعد از مصاف تیم ملی فوتبال با چین در هفته هفتم انتخابی جام جهانی در گروه دوم، بازی‌های هفته دهم از دور برگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز جمعه یازدهم فروردین ماه آغاز می‌شود و در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم صبای قم در میهمانی تیم پدیده خراسان به میدان خواهد رفت.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی که اندوخته‌ای 22 امتیازی از 24 مسابقه قبل خود در لیگ شانزدهم دارند، برای اینکه تعداد امتیازات این فصل را با تعداد بازی‌های انجام شده در پایان هفته بیست و پنجم به تساوی برسانند، تمرینات خود را از عصر چهارمین روز فروردین ماه رسما آغاز کردند.

صبایی‌ها پیش از تعطیلی تمرینات به دلیل فرارسیدن نوروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال سایپا تهران رفتند و با تک گل محمد بائوج‌رضایی حریف خود را شکست دادند تا از نظر کار تیمی نیز برای رویارویی با پدیده خراسان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر شرایط مناسبی داشته باشند.

نماینده فوتبال استان قم اکنون سه امتیاز بیشتر از تیم پانزدهم یعنی سیاه‌جامگان خراسان و 6 امتیاز بیشتر از تیم رده شانزدهم و آخر جدول یعنی ماشین‌سازی تبریز دارد و با انگیزه جدایی از جمع قعرنشین‌ها و رسیدن به رتبه‌های بالای جدول رده‌بندی برابر پدیده خراسان قرار می‌گیرد.

این دیدار از ساعت 17 روز جمعه یازدهم فروردین ماه در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد در شرایطی برگزار می‌شود که شاگردان رضا مهاجری در نیم‌فصل نخست صبای قم را در ورزشگاه یادگار امام سه بر دو شکست داده‌اند و اکنون با کسب 28 امتیاز بالاتر از صبا در رده یازدهم ایستاده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار