کاپیتان پازوکی مدیر عامل شرکت هواپیمایی آتا طی پیامی برتری تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر در مسابقات مقدماتی جام جهانی را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۹۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 24 March 2017
به گزارش تابناک تبریز از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، شرکت هواپیمایی آتا که با اختصاص پرواز اختصاصی بصورت چارتر تیم ملی فوتبال ایران برای بازی مقابل قطر در مسابقات مقدماتی جام جهانی تامین کرده، پس از برتری شاگردان کی روش در این بازی، کاپیتان پازوکی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا با صدور پیامی کسب این پیروزی را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بأسمه تعالی
اینجانب به نمایندگی از ریاست و اعضای محترم هیئت مدیره هواپیمایی آتا و همچنین پرسنل شریف این شرکت که در تمام مراحل برنامه ریزی و آماده سازی پرواز رفت و برگشت تیم ملی به قطر با تمام وجود و در نهایت عشق به میهن عزیزمان وظایف خود را به انجام رساندند؛ پیروزی تیم_ملی_فوتبال کشور را به این قهرمانان و ملت شریف ایران تبریک عرض مینمایم. مفتخرم که آتا اینبار نیز توانست نقش خود را در این پیروزی به نحو احسن ایفا نموده و مانند پرواز ازبکستان پرواز تیم ملی با هواپیمایی آتا با پیروزی  همراه شده است.
قطعا برزگترین نتیجه این پیروزی شادی دل ملت بزرگ ایران است و به پاس این شادی شرکت هواپیمایی آتا در پرواز برگشت به نحو احسن و شایسته ای از این قهرمانان خصوصا زننده گل پیروزی و همچنین دروازبان غیور تیم ملی تقدیر خواهد نمود.

کاپیتان عبدالرضا پازوکی
 مدیر عامل هواپیمایی آتا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار