مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: این جمعیت در هشتمین روز از اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز 96، به بیش از 75 مورد حادثه و 652 نفر خدمات امدادی ارائه کرده است.
کد خبر: ۳۹۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵ 23 March 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:فیض الله جعفری با اشاره به طرح ملی امداد و نجات نوروز 96، از بیست و پنج اسفندماه سال 95 تا دوم فروردین ماه جاری، بیان کرد: بیشتر امدادرسانی و ماموریت های امداد و نجات هلال احمر فارس به حوادث مربوط به مسایل ترافیکی بوده است.
وی با اشاره به امداد رسانی به 652 نفر گفت: در این عملیات 41 نفر نجات داده شدند، 25 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند، 16 نفر از خدمات سرپایی استفاده کردند، 27 نفر اسکان موقت یافتند و به مابقی امدادرسانی شد.
جعفری اظهارداشت: در پی بارش های اخیر باران در استان در این مدت زمان 12 مورد عملیات سیل و آب گرفتگی در استان فارس رخ داد که 17 مورد با به کارگیری پمپ لجن کش و تخلیه 10 مورد از منازل مسکونی آسیب دیده، عملیات امداد انجام شد.
او ادامه داد: باتوجه به اعلام بارش در چند روز آتی در استان فارس تمامی نجاتگران این جمعیت در حالت آماده باش هستند.
وی اضافه کرد: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی 96 هلال احمر استان فارس تاکنون 311 نفر نجاتگر در قالب 90 تیم عملیاتی به وسیله 79 خودرو به مناطق مختلف اعزام شدند و به عموم مردم خدمات امدادی ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار