مردان آدم ربا که با تهدید اسلحه قلابی و گاز اشک آور اقدام به آدم ربایی و سرقت خودروها می کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۹۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ 23 March 2017
سرهنگ یوسف ملک زاده رییس پلیس شیراز گفت: ماموران پلیس شیراز در جریان یک زورگیری از راننده خودرو پراید قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که سارقان، راننده پراید را داخل خودرویش مجبور به حرکت کرده است و با توجه به سرقت به عنف ماموران برای رهایی راننده پراید از دست این سارق خشن وارد عمل شدند.

سرهنگ ملک زاده ادامه داد: خیلی زود تیم های پلیسی شروع به گشت زنی در خیابان های شهر کردند و توانستند خودروی سرقتی و راننده را شناسایی کنند و عملیات دستگیری و رهایی راننده خودرو کلید زده شد.

رییس پلیس شیراز گفت: ماموران پس از یک تعقیب و گریز پلیسی موفق به متوقف کردن خودروی پراید شده و در ادامه با دستگیری دزدان، موفق به رهایی راننده جوان از دست مردان آدم ربا شدند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات انجام شده به سرقت به عنف خودرو پراید در شیراز اعتراف کردند و در ادامه صحنه سرقت باسازی صورت گرفته شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: در ادامه با هماهنگی با مقام قضائی از مخفیگاه یکی از سارقان بازرسی و در نتیجه دو دستگاه تلفن همراه، یک قبضه اسحه کلت فندکی، یک عدد افشانه فلفلی، یک عدد سرنیزه، یک جفت کلاه کشی چشمی، دو جفت دستکش، یک عدد چراغ قوه، یک عدد دوربین شکاری که معمولا این وسایل در سرقت مورد استفاده قرار می گیرد کشف شد.

سرهنگ ملک زاده با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات بعدی اقرار کردند این وسایل کشف شده را برای آدم ربایی و اخاذی تهیه کرده بودند، اظهار کرد: تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار