استاندار خوزستان از روند اجرایی طرح موزه صنعت نفت مسجدسلیمان بازدید کرد و در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی لامردون ایل در این شهر شرکت کرد
کد خبر: ۳۹۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 23 March 2017
دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در سفر روز یکشنبه به مسجدسلیمان همزمان با سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران از روند اجرایی پروژه موزه صنعت نفت این شهر بازدید کرد.

 این پروژه که از شهریور ماه امسال آغاز شده ٤٥ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق برنامه تا پایان سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار خوزستان در مصاحبه با خبرنگاران در مورد پروژه پتروپالایش مسجدسلیمان تصریح کرد: مقرر شده شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مطالعات لازم را طی دو ماه آینده  برای تامین خوراک پتروپالایش انجام دهد که امیدواریم با پایان مطالعات طرح و با توجه به حضور سرمایه گذار خارجی بزودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

استاندار خوزستان افزود: با اجرای پروژه پتروپالایش و به تدریج زمینه اشتغال ۶ هزار نفر از جوانان منطقه در این پروژه فراهم خواهد شد

استاندار خوزستان در ادامه سفر خود به مسجدسلیمان در بازدید از ساختمان قدیم بیمارستان 22 بهمن این شهر عنوان کرد: با توجه به وضعیت جغرافیایی شهرستان مسجدسلیمان و طولی بودن این شهر و اینکه مسجدسلیمان در مرکزیت ارائه خدمات سلامت به دو شهرستان اندیکا و لالی قرار دارد و با توجه به تراکم بار نیاز است ساختمان قدیم بیمارستان 22 بهمن احیا شود و به چرخه خدمات سلامت بازگردد.
 
شریعتی همچنین از روند اجرایی پروژه احداث سد تفریحی تمبی در مسجدسلیمان بازدید کرد.  

شرکت در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی لامردون ایل از دیگر برنامه های سفر استاندار به مسجدسلیمان بود.

مجموعه فرهنگی ورزشی لامردون ایل درمساحتی بالغ بر چهار هکتار و اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان کاملا توسط بخش خصوصی از سال 92 آغاز و امروز افتتاح شد که در فاز اول 38 نفر و توسعه تا 100 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد و شامل دو هزار متر سالن در چهار طبقه و باشگاه اسب سواری میباشد.

دکتر شریعتی در پایان سفر خود با حضور در فرمانداری شهرستان از ستاد انتخابات شهرستان بازدید بعمل آورد.
منبع: تابناک
برچسب ها: دکتر شریعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار