در راستای اجرای برنامه‌های استقبال از بهار 96 انجام می‌شود؛
در فاز دوم این نمایشگاه موضوعاتی همچون آشنایی با دانشمندان شهر مشهد، طب سنتی، سبک زندگی و ازدواج آسان، اشتغال، صله رحم و... به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۳۹۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 20 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،بعد از اجرای موفق فاز نخست نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» در ایام ا... دهه فجر سال 95 با محوریت معرفی مشهد، هویت فرهنگی و تاریخی و با تاکید بر دوران انقلاب اسلامی ایران، این بار دومین فاز برگزاری این نمایشگاه با محوریت هویت هزار ساله شهر مشهد و ایران اسلامی در ایام نوروز امسال و به مناسبت استقبال از بهار 96 در محل مجتمع فرهنگی کوثر واقع در بولوار کوثر شمالی برگزار می‌شود.
همزمان با روز میلاد دخت مکرم نبی اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، دومین فاز نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» با حضور بیش از 400 مادر شهید افتتاح شد.
در این نمایشگاه که علاوه بر خانواده‌های شهدا، مدیرن شهری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان انتظامی شهر مشهد حضور داشتند، بر اهمیت هویت تاریخی و انقلابی شهر مشهد تاکید شد .
شایان ذکر است، مرحله دوم برگزاری نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» با محوریت هویت هزار ساله شهر مشهد و ایران اسلامی از دوم فروردین ماه سال 96 ، برای بازدید عموم شهروندان و زائران حریم رضوی در محل مجتمع فرهنگی کوثر دایر است.
در این نمایشگاه موضوعاتی همچون آشنایی با دانشمندان شهر مشهد، طب سنتی، سبک زندگی و ازدواج آسان، اشتغال، صله رحم و... به نمایش گذاشته می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار