شماره تلفن های ضروری در زمینه ارایه خدمات سلامت به مردم در تعطیلات نوروز اعلام شد. اعلام تلفن های ضروری ارایه خدمات سلامت در نوروز
کد خبر: ۳۹۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳ 17 March 2017
تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ستاد تسهیلات نوروزی 96 گفت: مردم می توانند از طریق سامانه تلفنی 190 مسایل، پیشنهادات ، پرسش ها و شکایات خود را در خصوص مسایل بهداشت محیط، پزشک خانواده، خدمات درمانی، اورژانس و دریافت مشاوره دارویی و امور مرتبط با تامین دارو، به صورت شبانه روزی به کارشناسان این مرکز اطلاع دهند.
احمد رضازاده افزود: در استان فارس نیز شماره تلفن 1819 مرکز mcmc، به عنوان سامانه ای تلفنی برای طرح مسایل مربوط به خدمات مراکز درمانی، پیش بینی شده که به صورت 24 ساعته پاسخگوی مردم فارس و مسافران نوروزی است.
وی گفت: پایگاه اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نشانی www.sums.ac.ir با راه اندازی بخش جدیدی به همین مناسبت، همگام با ستاد تسهیلات نوروزی، شهروندان و مسافران را با اصول آموزش سلامت ویژه نوروز، مانند تغذیه در نوروز، پیشگیری از مسمومیت ها و مسمومیت با مونواکسید کربن آشنا می سازد.
نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ستاد تسهیلات نوروزی 96 گفت: این دانشگاه با تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی از بهمن ماه، برای تامین سلامت عمومی مردم برنامه ریزی و هماهنگی کرده و هم اکنون تمامی مراکز درمانی استان، شبکه های بهداشت و درمان، پایگاه های اورژانس، داروخانه ها، مراکز دندانپزشکی و آزمایشگاهی برای دستیابی به این هدف بسیج شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار