فرمانده انتظامی استان فارس از افتتاح قرارگاه نوروزی امام علی (ع) برای ایجاد امنیت مهمانان نوروزی در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 17 March 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: هدف از راه‌اندازی این قرارگاه حفظ و ارتقا امنیت مسافران نوروزی است که امسال برای خدمت به مهمانان استان فارس 15 هزار نیرو به صورت آماده‌باش به کار گرفته شدند.
 
سردار گودرزی افزود: در نوروز امسال هزار و 666 اکیپ مختلف امنیتی، انتظامی و راهنمایی و رانندگی به صورت شبانه‌روزی به مردم استان فارس خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: شهروندان و  مسافران می‌توانند در صورت نیاز از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی 110 و197 مشکلات خود را مطرح و در کمترین زمان ممکن خدمات دریافت کنند.
 
سردار گودرزی با اشاره به کاهش 35 تا 40 درصد کل جرائم در استان بیان کرد: این مهم بیانگر تلاش شبانه‌روزی نیروهای مختلف امنیتی و انتظامی استان است و ارتقا امنیت سبب شده که آمار سرمایه‌گذاری افزایش یابد.
 
سیدمحمدعلی افشانی، استاندار فارس با اشاره به آمار بیکاری در استان گفت: میزان بیکاری استان ، یک درصد از متوسط کشوری کاهش یافته است.
 
افشانی از آمادگی تمامی دستگاه‌های استان برای میزبانی مسافران نورزی در استان خبر داد و تصریح کرد: مسئولان استان وظیفه دارند به صورت شبانه‌روزی به شهروندان و مسافران خدمات رفاهی ارائه دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار