مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون با اعلام این خبر گفت: مردم متدین و سخاوتمند شهرستان کازرون در هفته احسان و نیکوکاری، مبلغ 2میلیارد و 723 میلیون ریال به ایتام و نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۳۹۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 17 March 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون: پرویز شفیعی اظهار داشت: هرسال در هفته احسان و نیکوکاری، در آستانه فرا رسیدن سال نو، کمیته امداد به منظور خرید شب عید خانواده های ایتام و نیازمندان تحت حمایت، اقدام به برپایی پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در سطوح شهر، مساجد، مدارس و ادارات می نماید که در جشن نیکوکاری سال جاری با همکاری آموزش و پرورش، اصناف، ادارات، بسیج سپاه پاسداران و همه اقشار جامعه، مبلغ 2 میلیارد و 723 میلیون ریال کمک های نقدی و جنسی جمع آوری گردید، که نسبت به سال گذشته 46 درصد رشد داشته است.

شفیعی افزود: کمک های جمع آوری شده توسط مدارس شهرستان در همان مدارس به دانش آموزان نیازمند مساعدت شد.

مدیر کمیته امداد کازرون خاطر نشان کرد: این کمک ها در اسرع وقت به خانواده های تحت حمایت با اولویت خانواده های ایتام و بی سرپرست توزیع گردید.

وی در پایان از تمامی اقشار جامعه که در طول سال جاری کمیته امداد را در زمینه های مختلف یاری و مساعدت نموده اند تشکر و برای همه همشهریان آغاز سال نو را توأم با سلامتی و تندرستی و موفقیت از خداوند بزرگ مسئلت نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار