در این ارزیابی سازمان آموزش و پرورش، سازمان صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی رتبه‌های برتر را کسب کردند که روز گذشته توسط استاندار استان از آنها تجلیل شد.
کد خبر: ۳۹۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 17 March 2017
روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت به جهت تلاش برای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید و انجام امور دهه فجر به شکل مطلوب رتبه برتر روبط عمومی‌های استان را کسب کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یوسف تازش از کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت در سال جاری خبر داد و گفت: روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت به جهت عملکرد مطلوب و تلاش برای پیشبرد اهداف دولت رتبه دوم ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی استان را کسب کردند.

رتبه برتر روابط عمومی های استان به سازمان صنعت و معدن استان رسید+ سند

مسؤول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این ارزیابی سازمان آموزش و پرورش، سازمان صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی رتبه‌های برتر را کسب کردند که روز گذشته توسط استاندار استان از آنها تجلیل شد.

وی با اشاره به ایجاد ارتباط تنگاتنگ میان روابط عمومی این سازمان و اصحاب رسانه گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سال جاری اقدامات خوبی برای بهبود فضای کسب و کار، بازگشت واحدها به چرخه تولید، بهره‌برداری از واحدهای بزرگ صنعتی انجام داده که اقدامات صورت گرفته توسط رسانه‌های استان به خوبی پوشش داده شد.

رتبه برتر روابط عمومی های استان به سازمان صنعت و معدن استان رسید+ سند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار