مسعود راستی مدیر عامل باشگاه شهید چمران لارستان- در گفت و گو با خبرنگار صحبت نیوز از شیوه رفتار فدراسیون هندبال و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با قهرمان هندبال بانوان کشور انتقاد کرد.
کد خبر: ۳۹۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳ 15 March 2017
تابناک فارس به نقل از صحبت نیوز:وی در اظهار نظری انتقادی گفت: مهمترین حرف این است ارزشی که فدراسیون برای تیم هندبال بانوان شهید چمران  قائل شد در شان و منزلت این بانوان سخت کوش نبود. صرف اینکه تیم ما از یک شهرستان بلند شد و به مقام قهرمانی کشور دست یافت دلیل بر این نمی شود که اینگونه حقش پایمال شود و رفتاری دور از شان با این تیم شود.
 
وی افزود: جام و هدایایی که به بازیکنان دادند حتی در مقایسه با سالهای گذشته هیچ ارزشی نداشت. حتی جامی که از فدراسیون فرستادند اسم تیم رویش نوشته نشده بود و جام خام بود. از آن جام هایی که هر کسی می تواند در بازار هم برود بخرد.
 
وی با انتقاد از شیوه گزینش ملی پوشان هندبال تصریح کرد:  اینکه تیم ملی برای مسابقه به کره جنوبی رفت و در اولین بازی با نتیجه ی 8-33 به تیم چین باختند, طبیعی است وقتی از تیم تاسیسات دریایی که در رفت و برگشت در مقابل تیم لارستان باختند 8 باریکن انتخاب می کنند ولی از تیمی که قهرمان ایران شده و در تمام بازیهایی که در این دوره برگزار شد به پیروزی دست یافته حتی یک نفر انتخاب نکردند نتیجه همین می شود.
 
وی از مسئولان فدراسیون هندبال پرسید: چرا بی عدالتی نسبت به شهرستانها بوده و هست؟ تا کی باید این جوانان چوب بی عدالتی های مسولئین را بخورند و نتوانند پله های ترقی را طی کنند؟ وقتی بازیکنان این تبعیض ها را می بینند دیگر انگیزه ای برای ادامه کار در خود نمی بینند،شاید بدترین رفتار برای آنها همین تبعیض ها و بی عدالتی هایی است که بین شهرستانها و استانها و تهران باب شده است.
 
مسعود راستی ادامه داد: این بانوان یکسال است که از تمام کارهای شخصی خود مثل درس و دانشگاه، تفریحات روزمره و حتی دوری از کانون گرم خانواده گذشتند تا به این مقام برسند. آیا سزاوار است که در استان فارس و کشور دیده نشوند؟ از همه ی اینها گذشته برای تجلیل بازیکنان چکی که اداره کل ورزش و جوانان فارس صادر کرد به نام باشگاه  نبود. چرا؟ یعنی باشگاه و مدیرعامل برای آنها هیچ اهمیتی نداشت؟
 
وی به شیوه برگزاری مراسم تجلیل نیز انتقاد کرد و گفت: تیم ما را دعوت کردند به شیراز برای تجلیل ولی چگونه؟ بازیکنان و عوامل تیم چند ساعت را در نمازخانه ترمینال گذراندند و جالب تر این است که از آنها با یک هدیه ای ناچیز(چرخ گوشتی)تجلیل کردند. آیا ارزششان تا این حد بوده؟ من مانده ام باشگاهی که این همه هزینه و زحمت متقبل شده است و جوانانی که این چنین از جان و دل مایه گذاشته اند آیا در همین حد ارزش کار و زحمات آنهاست؟ آیا فکر می کنید بعد از این رفتارها انگیزه ای برای باشگاه و بازیکنان باقی خواهد ماند؟ وقتی اسپانسرها این چنین برخوردهایی را می بینند آیا ذوقی برایشان باقی می ماند که باز هم باشگاه وتیم را حمایت کنند؟ آیا این نوع رفتارها در شان و مقام این باشگاه و بازیکنانش هست؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار