رئیس جمهور به وضعیت ممنوع التصویری خاتمی توجه کند/دولت باید اصلاحاتی تر شود/ رئیس جمهور به وضعیتش در انتخابات بسیار امیدوار است/ در رأی اعتماد به وزیر راه و رد تفحص از شهرداری زد و بند نشده است /عضو شورای شهر تهران به مجلس توهین کرد/ نوسازی مدارس رونق می گیرد؟/شاید نفهمیده ایم که امنیت کنونی حاصل خون شهداست/ نماینده لامرد برای مردم این شهرستان خبر خوبی دارد
کد خبر: ۳۹۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 15 March 2017
رئیس جمهور به وضعیت ممنوع التصویری خاتمی توجه کند
به گزارش تابناک فارس:سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت:در جلسه فراکسیون با رییس جمهور، اعضا به رییس‌جمهور گفتند که باید به‌عنوان مجری قانون بیش از این به موضوع ممنوع‌التصویری آقای خاتمی توجه می‌کرد.
 
دولت باید اصلاحاتی تر شود
نماینده شیراز در مجلس تصریح کرد: براین اساس تاکید شد در راستای توسعه کشور نیاز به تشکیل کابینه‌ای یکدست‌تر و توانمندتر احساس می‌شود و باید کابینه آینده با کابینه‌ای که براساس مجلس نهم تشکیل شده، متفاوت باشد.
 
رئیس جمهور به وضعیتش در انتخابات بسیار امیدوار است
پارسایی گفت: دکتر روحانی به وضعیت خود در انتخابات بسیار امیدوار بودند و گزارشی درباره عملکرد دولت نیز ارائه کردند و در پایان سخنان خود از اعتمادی که شورایعالی اصلاحات به او داشت، تشکر کرد و گفت همانطور که در انتخابات ۹۴ با کمک شما این توفیق حاصل شد، امیدواریم در این دوره نیز با یاری همدیگر به موفقیت برسیم.
 
در رأی اعتماد به وزیر راه و رد تفحص از شهرداری زد و بند نشده است
رئیس کمیسیون عمران مجلس هر نوع لابی‌گری شهرداری تهران، بده بستان و وزن کشی سیاسی بین مجلس، دولت و شهرداری تهران در موضوع رای اعتماد مجدد مجلس به وزیر راه و شهرسازی و رد تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را تکذیب کرد.
 
نماینده جهرم در مجلس با رد هرگونه لابی گری اعضای کمیسیون عمران و شهرداری تهران برای رد تحقیق و تفحص در این کمیسیون در انتقاد به اظهارات یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: سخنان آقای حافظی سخنان درستی نیست. از ۲۱ عضو کمیسیون ۱۶ نفر با تحقیق و تفحص مخالفت کردند، مخالفان نیز افرادی بودند که از نظر گرایش سیاسی در جبهه مقابل قالیباف قرار دارند.
 
عضو شورای شهر تهران به مجلس توهین کرد
رضایی متذکر شد: سخنان آقای حافظی مبنی بر اثرگذاری رابطه برادر یکی از اعضای کمیسیون عمران در نتیجه رای مجلس، توهین به کل مجلس است. آقای حافظی اگر اسناد و مدارکی مبنی بر زد و بند فرد مورد ادعا دارند باید حتما این اسناد را به هیات رئیسه مجلس و کمیسیون عمران ارائه دهند.
 
نوسازی مدارس رونق می گیرد؟
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: به همت بنیاد برکت هشت مدرسه و خوابگاه دانش آموزی در شهرستان جهرم نوسازی می شود.
وی ادامه داد: در این راستا مجوز نوسازی هشت مدرسه و خوابگاه‌ شبانه روزی  در بخش‌های خفر، مرکزی و کردیان  صادر شده است.
رضایی اظهار امیدواری کرد در سال آینده وضعیت نوسازی مدارس امید بخش است.
 
شاید نفهمیده ایم که امنیت کنونی حاصل خون شهداست
نماینده لامرد در مجلس گفت: جانبازی هایی که صورت گرفته و خون شهدای عزیزی که چه درعرصه انقلاب و چه بعد از آن برای کشور ریخته شده است، برکت آن امنیتی است که امروز در کشور وجود دارد اما شاید ما به خوبی متوجه آن نشده نباشیم.
 
نماینده لامرد برای مردم این شهرستان خبر خوبی دارد
یکی از چهره های نزدیک به سید محسن علوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس گفت:در چند روز آینده خبری خوب را به مردم شهرستان لامرد گزارش می دهد که تحقق یکی از شعارهای مهم انتخاباتی او خواهد بود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار