مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به وای فای رایگان در 10 فرودگاه کشور گفت: مسافران در ایام نوروز می‌توانند در فرودگاه‌های مهرآباد، هاشمی‌نژاد،‌ شیراز،‌تبریز،‌اصفهان،‌کرمان، زاهدان، یزد، اهواز،‌بندرعباس و گرگان از اینترنت رایگان استفاده کنند.
کد خبر: ۳۹۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶ 15 March 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم:رحمت‌الله مه‌آبادی در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که امسال سال تحول تاریخی صنعت فرودگاهی ایران بود، اظهار کرد: بر اساس برآوردهای شرکت فرودگاه‌ها، خودمان را آماده کردیم برای 30 هزار و 500 پرواز در ایام نوروز 96  در فرودگاه‌ها پذیرا باشیم. بین 3 میلیون و 750 هزار تا 4 میلیون مسافر در فرودگاه‌ها تردد می‌کنند.

وی با بیان این‌که در نوروز  96 در نشست و برخاست ‌ها شاهد رشد 15 درصدی و در پذیرش مسافر نیز 17 تا 19 درصد رشد را شاهد خواهیم بود،‌ افزود:‌ زیباسازی، توسعه فضای سبز، توسعه روشنایی معابر از جمله برنامه‌هایی بوده که امسال در فرودگاه‌های کشور اجرا شده است.

وی بیان کرد:‌امسال فضای ترمینالی در فرودگاه‌ها افزایش یافته تا مردم با تسهیلات بهتری از فرودگاه‌ها استفاده کنند. در توسعه تجهیزات فرودگاهی  نیز  4200 چرخ دستی، 1500 ست صندلی و 630 ست کانتر  و ترازو به فرودگاه‌های کشور اضافه شده است.

وی با اشاره به وای فای رایگان در 10 فرودگاه کشور گفت: مسافران در ایام نوروز می‌توانند در فرودگاه‌های مهرآباد، هاشمی‌نژاد،‌ شیراز،‌تبریز،‌اصفهان،‌کرمان، زاهدان، یزد، اهواز،‌بندرعباس و گرگان از اینترنت رایگان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با یادآوری این‌که در نوروز امسال ارائه خدمات در 42 فرودگاه 24 ساعته می‌شود به گرانفروشی در فرودگاه‌ها اشاره کرد و افزود:‌همه قیمت‌ها در فرودگاه‌ها به روز شده و درسایت شرکت فرودگاه‌ها موجود است و در صورت هر گونه اعتراض مردم می‌توانند از طریق فرم‌هایی که برای این کار پیش بینی شده،‌ شکایت کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
همون قیمت پارکینگ مهرآباد به روز شد برای هفت پشتمون بسه
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
کدام اینترنت رایگان ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مسخره کردید ؟
نوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
نرخ اینترنت بقیه ایام سال چگونه است.پیام ثبت نام میاد آیا هزینه از قبض تلفن کم میشه چقدره!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار