معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: در انتخابات سال آینده تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در فارس باید دارای شورا باشند.
کد خبر: ۳۹۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 14 March 2017
تابناک فارس به نقل از مهر:با اشاره به آخرین وضعیت استان فارس در بحث انتخابات شوراهای شهر و روستا یادآور شد: در دور قبل انتخابات شهر و روستا در برخی از روستا تعداد کاندیدا در حد برگزاری انتخابات نبود اما در این دوره برنامه‌ریزی مناسبی در این راستا انجام‌شده است.

وی ادامه داد: تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان فارس باید دارای شورا باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس تصریح کرد: پیش‌بینی ما حضور حدود ۴ هزار نفر جهت ثبت‌نام در انتخابات شهر و روستا در استان فارس است که برای خدمات‌رسانی به این تعداد تمامی ظرفیت‌ها به‌کارگیری شده است.

پژوهش تأکید کرد:۱۲ هزار نفر ساعت آموزش‌های لازم به فرمانداران، بخشداران و اعضای برگزارکننده انتخابات در استان فارس ارائه‌شده و در آزمونی که برگزار شد امتیاز استان فارس از متوسط کشور بالاتر بود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه  زیرساخت‌های اینترنتی در اکثر شهرهای استان فارس فراهم است، گفت: هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های مخابراتی انجام‌شده و در اکثر شهرستان‌ها ارتباط آنلاین وجود دارد و تنها دو یا سه شهرستان ارتباط آفلاین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با اشاره به برگزاری جلسات مردمی فرمانداران و بخشداران استان فارس، گفت: هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری جلسات مختلف مردمی با فرمانداران و بخشداران انجام‌شده تا مردم شکلات خود را به‌طور کامل اعلام کنند.

پژوهش ادامه داد: اولویت اول مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است که به‌طور حتم این اتفاق مانند سال‌های گذشته روی می‌دهد زیرا همواره مردم در کنار انقلاب هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار