دکتر علی اکبر خاندار شاه آبادی، استاد دانشگاه تبریز از سوی انجمن شیمی ایران به عنوان استاد برجسته شیمی معدنی کشور در سال ۹۵ انتخاب شد.
کد خبر: ۳۹۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 14 March 2017
به گزارش تابناک تبریز، در این ارتباط لوح سپاسی از سوی دکتر مجتبی شمسی پور، رییس انجمن شیمی ایران به وی اهدا شده که در آن آمده است: جهان سرشار از رازهاست و برای شکوفایی این رموز دنیا نیازمند دستان پرتوان و اندیشه های پویای مردان و زنان بلند همتی است که در طی نمودن این مسیر پرفراز و نشیب سختی ها را به جان می خرند تا نسل های امروز و فردا بر اراده والایشان درود فرستند و ما شاد از آنیم که در کنار چنین عزیزانی هستیم.


عنوان استاد برجسته شیمی معدنی کشور در سال ۹۵ نامی است که به پاس یک عمر تلاش بی وقفه تان در جهت ارتقای این دانش و تربیت دانش پژوهان شایسته در این عرصه برازنده شماست.


امید است با اتکال به خداوند تبارک و تعالی همچنان در راه تعالی این دانش گام برداشته و در مسیر سربلندی ایران زمین کوشا باشید. جامعه شیمی کشور ضمن تبریک این عنوان به جنابعالی چشم انتظار درخشش نام و سربلندی تان در بلندترین قله های افتخار دنیاست.


همین گزارش حاکی است؛ دکتر علی اکبر خاندار شاه آبادی، استاد گروه آموزشی شیمی معدنی دانشکده شیمی دانشگاه تبریز بوده، چاپ ۸۲ مقاله در مجلات ISI و مجلات علمی و پژوهشی، ارایه ۱۲۰ مقاله در همایش های بین المللی و ملی، ریاست دانشکده شیمی، معاون آموزشی دانشکده، مسئول آزمایشگاههای شیمی معدنی و... از جمله سوابق علمی و اجرایی وی است.


خاطر نشان می‌شود: در هجدهمین کنفرانس شیمی معدنی ایران که اسفندماه سالجاری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، دکتر علی اکبر خاندار، استاد دانشگاه تبریز بعنوان استاد برجسته و دکتر حمیدرضا خواصی، دانشیار دانشگاه شهید بهشتی تهران به عنوان استاد جوان شیمی معدنی کشور در سال ۹۵ انتخاب شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :