معاون فرماندار سپیدان در جلسه کارگروه گردشگری شهرستان سپیدان : با توجه به ظرفیت های مناسب گردشگری سپیدان، نوروز فرصت مناسبی برای معرفی و توسعه جاذبه گردشگری شهرستان می باشد.
کد خبر: ۳۹۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 13 March 2017
تابناک فارس به نقل از مارگون:در جلسه کارگروه گردشگری شهرستان که بمنظور تعیین نرخ مصوب باغات وخانه مسافر شهرستان به ریاست جهانخواه معاون فرماندار وبا حضور پاک نژاد بخشدار بخش مرکزی وسایر اعضا در دفتر فرماندار برگزار گردید،

جهانخواه نوروز را فرصت مناسبی برای شناساندن جاذبه های سپیدان به گردشگران دانست و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های مناسب گردشگری سپیدان نوروز فرصت مناسبی برای توسعه جاذبه گردشگری  شهرستان می باشد که ضرورت دارد در همه حوزه ها تمهیداتی اندیشیده شود که رضایتمندی گردشگران حاصل گردد.

وی دو نرخی بودن تفرجگاه ها ،باغات و واحدهای اقامتی راعامل  نارضایتی مسافرین دانست وافزود:باید به گونه ای برنامه ریزی شود که کلیه واحد های مذکور نسبت به نرخ   از پیش تعیین شده  ومصوب کارگروه پایبند بوده واقدام به دریافت مبالغ خود سرانه ننمایند.

معاون فرماندار در ادامه نظارت وکنترل براین اماکن را ضروری برشمرد ودستگاه های متولی را ملزم به کنترل ویژه در ایام نوروز کرد.در پایان هریک از اعضا به بیان نظرات خود پرداختند وتصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار