با شروع ایام پایانی سال
آیا می دانند که با شروع ایام پایان سال بیشترین بساط سودجویی در همین مراکز و واحدهای خشکباری که توصیه به خرید از آن ها می شود اتفاق می افتد؟ وقتی مردم اختلاف یک و نیم برابری و حتی دو برابری قیمت ها بین این مراکز و عرضه های بدون واسطه ای و مغازه ای را می بینند عقل و هوششان از سر پر می کشد و دیگر کسی به فکر بهداشت نیست.
کد خبر: ۳۹۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 12 March 2017
 رییس مركز بهداشت شهدای انقلاب، با اشاره به فرا رسيدن سال نو، گفت: آجيل، ‌خشكبار، ‌شيرينی و ميوه از پر فروش ترين اقلام خوراكی در ايام نوروز هستند و با رونق گرفتن فروش اين اقلام، بازار سودجويان نيز رونق می گيرد.
 
حميدرضا قاسم پور رییس مركز بهداشت شهدای انقلاب فروش اقلام اساسی و مورد نياز ايام عيد به صورت دوره گردی و بدون مجوز را سبب ضرر و زيان اقتصادی و به خطر افتادن سلامت دانست.

رییس مركز بهداشت شهدای انقلاب با تاكيد بر خريد از مراكز معتبر و دارای مجوز بهداشتی و فروشندگان دارای كارت معاينه پزشكی، ادامه داد: به شهروندان توصيه می شود از خريد از دوره گردان خودداری كنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مراكز تهيه و توزيع مواد غذايی و اماكن عمومی، مراتب را برای پيگيری به سامانه 190 اطلاع دهند.
 
به گزارش تابناک فارس:بحث بهداشت این محصولات بسیار مهم است و درست می فرمایند که نباید از دوره گردان خرید کرد و باید از  خشکباری ها و مراکز فروش اینگونه اقلام خرید کرد اما آیا مسئولان هیچگاه دلیل تمایل مردم برای خرید از دستفروشان و پذیرفتن ریسک بهداشتی آن را پیگیری کرده اند؟
 
آیا می دانند که با شروع ایام پایان سال بیشترین بساط سودجویی در همین مراکز و واحدهای خشکباری که توصیه به خرید از آن ها می شود اتفاق می افتد؟
 
وقتی مردم اختلاف یک و نیم برابری و حتی دو برابری قیمت ها بین این مراکز و عرضه های بدون واسطه ای و مغازه ای را می بینند عقل و هوششان از سر پر می کشد و دیگر کسی به فکر بهداشت نیست.
 
آخر مگر یک خشکباری چقدر باید روی یک کیلو پسته سود بخورد؟
انصاف هم چیز خوبیست...
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار