بیوتروریسم از جمله مواردی است كه برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می شود.
کد خبر: ۳۹۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹ 10 March 2017


رزمایش بزرگ منتظران مهدی (عج) با موضوع "بیوتروریسم" در مجتمع انتظامی شهید فعال شهرستان شیراز برگزار شد.


در این رزمایش سردارگودرزی با بیان اینكه با پیشرفت علم نوع تهدیدات نیز تغییر می كند اظهار کرد: بیوتروریسم از جمله مواردی است كه در شرایط حاضر توسط دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می شود و در این زمینه باید آمادگی لازم را داشته باشیم.
استفاده از بیوتروریسم برای ضربه به نظام+تصاویر
گودرزی تصریح كرد: علائم بیماری طاعون  تپش قلب، زخم در محل، گزش كك در پوست انسان، كاهش فشار خون، سردرد، استفراغ، تب و لرز است كه از راه های تماس با كك آلوده، تماس مستقیم با انسان های مبتلا به طلاعون ریوی، تماس كنه و شپش آلوده با انسان به فرد انتقال می یابد.
استفاده از بیوتروریسم برای ضربه به نظام+تصاویر
وی مهمترین راه پیشگیری و مقابله با تروریسم را آمورش دانست و گفت: این رزمایش نمایانگر حمایت استان از چنین فعالیت هایی است و تمهیدات لازم برای مقابله با چنین تهدیداتی را فراهم می كند.

فرمانده انتظامی استان افزود: این سناریو با اهداف آشنایی با تهدیدات جنگ نوین (بیوتروریسم) و روش های مقابله با آن در راستای ارتقاء سطح دانش و آمادگی كاركنان رزم اجراء و اقدامات مقابله ای در مواجهه با این گونه حوادث انجام گرفت.
 
استفاده از بیوتروریسم برای ضربه به نظام+تصاویر
 
بیوتروریسم، بهره‌گیری از عوامل زیستی مختلف به ‌منظور ایجاد ترس و وحشت  و استفاده از عوامل بیولوژیك اعم از باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها و فرآورده‌های آن‌ ها در جهت اهداف خصمانه است و به عبارتی دیگر بیوتروریسم سوء استفاده از عوامل باكتریایی، ویروسی، انگلی یا فرآورده‌های آن‌ها به ‌منظور ترس یا هلاكت انسان‌ها(بیوتروریسم پزشكی) یا آلودگی و نابودی گیاهان یا دام‌ها (بیوتروریسم كشاورزی ) است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
بیوتروریسم نابودی انسانیت!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار