نمايي از دور زدن پيك موتوري يك رستوران در راهروهاي ورزشگاه خانگي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي. در طول فصل، اين اولين بار نيست كه فجر سپاسي موجبات شوخي و خنده اهالي فوتبال ايران را فراهم مي‌كند.
کد خبر: ۳۹۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 09 March 2017
تابناک فارس به نقل از آی اسپورت:باشگاهي كه زماني يكي از مهم‌ترين تيم‌هاي شهرستاني فوتبال ايران به شمار مي‌رفت، حالا در ليگ دسته اول چيزي بيشتر از يك زنگ‌تفريح نيست. باشگاهی که زمانی بازیکن‌ساز بود و حالا تنها سوژه‌ساز است.

فجرسپاسی، ستاره‌های زیادی را به سطح اول فوتبال معرفی کرد. مهره‌هایی که سربازی‌شان را زیر نظر شاغلام پیروانی سپری کردند و روز به روز به بازیکن‌های بهتری تبدیل شدند.
 
زردهای شیراز، دوست‌داشتنی‌های انکارنشدنی لیگ بودند. با همان مهره‌های جوان که هر بار برای اولین بار با ورزشگاه آزادی ملاقات می‌کردند، با همان بضاعت مالی نداشته که توجیه همیشگی ناکامی‌ها بود، با همان بردهای بزرگ 4‌تایی در جدال با پرسپولیس و استقلال، با همان غافلگیری‌های تمام‌نشدنی.
 
از فجر اما حالا تنها سایه‌ای در انتهای جدول لیگ یک باقی مانده که پیک‌های موتوری باید نامش را به تیترهای درشت اخبار بکشانند. سپاسی، قربانی ناسپاسی مدیرانی شد که ارزش و اهمیت این تیم را درک نکردند. که سد راهش شدند و تیم خاطره‌انگیز شیرازی را در مسیر فراموشی ابدی قرار دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار