عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای حل مشکلات کشور باید اصولی عمل شود، زیرا رمز حفظ، تدوام و استحکام انقلاب در واقع پیروی از ولایت است.
کد خبر: ۳۸۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹ 03 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک، سیدمصطفی میرسلیم در جمع خبرنگاران افزود: اقتصاد مقاومتی و لزوم حمایت از تولیدات داخلی، نقش بسزایی دارد.و پیروی ملت از بنیان‌گذار کبیر انقلاب سبب بالا نگه‌داشتن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و با انتخاب برحق مردم، قانون اساسی به تصویب رسید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد:‌ اکنون شاهد زندگی مصالحت‌آمیز، مترقی و عالی در بین مذاهب مختلف در استان هستیم که جوامع بین‌الملل باید به این اتحاد و همدلی در ایران را نگاه ویژه داشته باشند.

میر سلیم ادامه داد: ویژگی و قابلیت‌های منحصربه‌فرد در تمامی زمینه ها درکرمانشاه وجود دارد که در کشور نمونه است، حتی از لحاظ میزان بارندگی نیز از متوسط آمار کشوری در وضعیت بهتری است.

میرسلیم با یادآوری اینکه استان کرمانشاه در زمینه صنعت، یکی از جایگاه‌های نفت‌خیز کشور محسوب می‌شود، افزود: منابع نفتی در دیگر استان‌ها به دشواری از زیر زمین استخراج می‌شود، اما در کرمانشاه بر روی زمین یافت شده، چرا که با وجود آتشکده‌ها از 2 هزار 500 سال قبل از این نعمت‌الهی برخوردار بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: پتروشیمی استان کرمانشاه یکی از بزرگ‌ترین اماکن تولیدکننده کودشیمیایی است و باید وجود این نعمت بتوان برای جونان شغل ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: نفت و گاز برای کشور جزو ماده اولیه تولیدی است که با آن می‌توان کالاها و محصولات داخلی را با دوام و تنوع بیشتری به ویژه در زمینه اقلام متعدد پلیمری با استفاده از ابتکار جوانان تولید کرد، چرا که اغلب صنایع با مواد اولیه نفتی تولید می‌شود، اما وضعیت بی‌سامانی در کشور وجود دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه استان کرمانشاه بیشترین رقم بیکاری را دارد، گفت: باید مسؤولان با خود تدبیر کنند که اوضاع این استان چگونه می‌گذرد و به چه نحوی مدیریت می‌کنند، چرا که از خداوند باید زندگی توام با خیر، برکت و کمک به اقشار جامعه را بخواهیم.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار