کد خبر: ۳۸۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۰ 02 March 2017
تابناک / آخرین بازی از هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم ملوان و فجر سپاسی شیراز در انزلی به مصاف هم رفتند که شاگردان مایلی‌کهن توانستند با یک گل این بازی را به سود خود به پایان برسانند.

 تیم فوتبال ملوان که در چند هفته اخیر صدر جدول را از دست داده بود، از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف فجر سپاسی رفت که توانست ۳ امتیاز مهم این بازی را کسب کرده و بار دیگر به عنوان مدعی جدی صعود نام خود را مطرح کند.

محمد مایلی‌کهن در این دیدار تیم خود را با ترکیب ایمان صادقی، سید احمد آهی، حامد نورمحمدی(از دقیقه ۴۶ مهیار زحمتکش)، صائب محبی، وحید حیدریه، محمد آبشک(از دقیقه ۶۷ یاسر وکیلی)، سعید یوسف زاده، پوریا غلامی، علیرضا مصطفایی(از دقیقه ۷۵ حسین قنبری)، شاهین ثاقبی و بهمن سالاری به میدان فرستاد.

بازی در نخست با شروع طوفانی ملوانی‌ها آغاز شد و خیلی زود محمد آهی توانست در دقیقه ۵ بازی ملوان را پیش بیاندازد. پس از آن تیم فجر سپاسی شیراز بود که سوار بر بازی شد و با حملات متعدد از جناحین زمین ملوان روی دروازه صادقی فشار آورد. ملوان هم سعی در استفاده از ضد حملات داشت اما هیچ‌یک از دو تیم در این امر موفق نبودند تا نیمه نخست با همان تک گل به پایان برسد.

در نیمه دوم فجرسپاسی که تاکتیک خود را تغییر داده بود، برای تساوی کشاندن بازی، فشار زیادی روی دروازه ملوان تحمیل کرد و با شوت‌های از راه دور سعی در باز کردن دروازه ملوان داشت اما دفاع بی نقص شاگردان مایلی‌کهن این اجازه را به شیرازی‌ها نداد تا ملوان با حفظ همان تک گل، با پیروزی از میدان مسابقه خارج شوند.
ملوان با این ۳ امتیاز ارزشمند توانست ۴۶ امتیازی شود و با فاصله یک امتیاز از سپیدرود به رتبه دوم جدول برود تا امیدهای مردم گیلان برای صعود هر دو نماینده خود به لیگ برتر قوت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار