تیم فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت های فوتبال دسته اول کشور برابر ملوان بندر انزلی شکست خورد.با توجه به این شکست و همچنین پیروزی تیم های بالای سری فجر سپاسی تقریبا احتمال سقوط تنها نماینده فارس در لیگ یک نزدیک به یقین شده است و فجر هم مانند برق شیراز از صحنه فوتبال کشور محو خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵ 01 March 2017
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت های فوتبال دسته اول کشور برابر ملوان بندر انزلی شکست خورد.
 
به گزارش تابناک فارس:در این بازی که از هفته بیست و ششم این مسابقات عصر چهارشنبه در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد، تیم میزبان با یک گل از سد فجر شهید سپاسی شیراز گذشت.
 
در رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی 2 تیم اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر سال 96 را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم سقوط می کنند.
 
با توجه به این شکست و همچنین پیروزی تیم های بالای سری فجر سپاسی تقریبا احتمال سقوط تنها نماینده فارس در لیگ یک نزدیک به یقین شده است و فجر هم مانند برق شیراز از صحنه فوتبال کشور محو خواهد شد.
 
غلامحسین پیروانی عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از شکست تیمش در برابر ملوان بندرانزلی اظهار کرد :مسئولان شیراز برای بقای این تیم در لیگ باید دست به دست هم دهند و حیف است تیم هایی مثل برق شیراز و فجر شهید سپاسی به دسته های پایین تر سقوط کنند.
 
پیروانی یادآور شد: متاسفانه با وجود از دست دادن شش بازیکن کلیدی در تیمم ، تنها موفق به جذب یک بازیکن شدیم، باید دست تک تک بازیکنانم را ببوسم که عاشق تیمشان هستند و کاسب نیستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار