دارندگان کارت فعال مرزنشینان در این شهرستان می توانند با مراجعه به شرکت تعاونی مرزنشینان دهلران یک کیسه 10 کیلویی برنج به صورت رایگان دریافت کنند.
کد خبر: ۳۸۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 27 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛احد احمدی اظهار کرد: در این شهرستان مرزی 19 هزار خانوار برای کارت مرز نشینان ثبت نام کرده اند که از این تعداد 14 هزار خانوار دارای کارت مرزنشینی هستند.
 
وی افزود: دارندگان کارت فعال مرزنشینان در این شهرستان می توانند با مراجعه به شرکت تعاونی مرزنشینان دهلران یک کیسه 10 کیلویی برنج به صورت رایگان دریافت کنند.
 
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت دهلران تاکید کرد: کارت مبادلات مرزی تنها برای سرپرست های خانوار صادر می شود و به عنوان کارت هویتی مرزنشین ‏تلقی می شود که دسترسی به اطلاعات مرزنشینان، نظارت بر تعاونی های مرزنشینی و تصمیم گیری بهینه برای تخصیص سهمیه ارز کالا از شاخص ترین اهداف این طرح است.
 
احمدی یادآور شد: در این شهرستان از 14 هزار خانوار دارای کارت مرزنشینی فقط چهار هزار خانوار دارای کارت فعال مرزنشینی هستند که می توانند از مزایای این طرح و دریافت یک کیسه برنج رایگان بهره مند شوند.
 
وی اضافه کرد: آن دسته از خانوارهایی که کارت مرزنشینی دارند اما کارت آنها فعال نیست می توانند با مراجعه به شرکت مرزنشینان شهرستان نسبت به فعال کردن کارت خود اقدام و سال آینده از مزایای این طرح بهره مند شوند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار