مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی سازمان جهادکشاورزی ایلام ازتوزیع 420تن برنج به بازار استان خبرداد.
کد خبر: ۳۸۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 27 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛علی شکری اظهار کرد: در راستای طرح تنظیم بازار کالاهای اساسی در پایان سال 95 سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام به تامین و توزیع کالاهای اساسی شکر، گوشت مرغ، قرمز، شکر، برنج سفید و هندی به میزان نامحدود کرده و این روند تا پایان فروردین ماه سال 96 ادامه دارد.
 
وی افزود: برنج هندی دانه بلند با نرخ کیلوگرم 38هزار ریال، برنج سفید با قیمت هر کیلوگرم27 هزار ریال و شکر با بهای کیلوگرم 28هزار و 550 ریال برای صرف کننده در سراسر استان توسط عاملان توزیع در فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود.
 
شکری در مورد توزیع شکر نیز گفت: با وجود آنکه شکر به مقدار کافی برای مصرف استان تامین شده است اما به خاطر عدم استقبال عاملان توزیع و بازار مصرف به علت ایجاد تعادل در بازار مصرف این کالا هیچ متقاضی برای توزیع شکر در استان وجود ندارد.
 
وی در خصوص توزیع گوشت مرغ و قرمز نیز اظهار کرد: مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 58هزار ریال در سطح شهر ایلام و سایر شهرستان ها59هزار ریال و گوشت قرمز وارداتی برای مصرف استان به مقدار نامحدود تامین شده که پس از تعیین ومعرفی عوامل توزیع توسط صنف مربوطه توزیع می شود.
 
وی با اشاره به تامین میوه شب عید مصرف کنندگان استان به میزان کافی یادآور شد: برای ایجاد ثبات در بازار میوه در ایام نوروز و میوه شب عید به مقدار کافی سیب و پرتقال در سردخانه های استان تامین و ذخیره شده که در هفته پایانی اسفندماه روانه بازار مصرف می شود.
 
هرساله در هفته های پایانی سال و به منظور تامین نیاز اقلام اساسی مردم ستاد تنظیم بازار با همکاری دستگاه های مختلفی چون جهادکشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام، تعاون روستایی، شرکت غله و خدمات کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت اقدام به توزیع کالاهای پرمصرف و مهم با قیمت مصوب و مناسب می کند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار