کد خبر: ۳۸۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 27 February 2017
تابناک / رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت:هیچگونه کمبودی در عرضه کالا ، ارزاق و مایحتاج عمومی مردم در استان وجود ندارد و جای هیچگونه نگرانی در این زمینه نیست.
 
 
مایحتاج عمومی مردم در استان به طور کامل مهیا و قابل دسترس است
 
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان این مطلب افزود: در پی هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف  طی روزهای آتی در استان، تمامی تمهیدات لازم در زمینه تامین و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم اندیشیده شده است.
 
علی منتظری تصریح کرد: در همین زمینه، بر اساس پیگیریهای بعمل آمده، فروشگاههای بزرگ و عرضه کنندگان مواد غذایی و نانواییها در سراسر استان با حداکثر توان به فعالیت خواهند پرداخت و در این زمینه شرکتهای پخش استان نیز جهت تامین کالاهای مورد نیاز همکاری کامل و فعالیت مضاعفی دارند.
 
وی افزود: در حال حاضر هیچگونه کمبود و مشکلی در تامین و عرضه لوازم مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد و تمامی کالاهای مورد نظر به میزان کافی در استان موجود و در حال عرضه می باشد.
 
منتظری همچنین گفت: علاوه بر هماهنگیهای بعمل آمده در خصوص فعالیت مطلوب واحدهای صنفی ذیربط در سطح استان از طریق اتاقهای اصناف و اتحادیه‌های صنفی،  بازرسان این سازمان و بازرسان اصناف بر روند فعالیت و خدمات رسانی واحدهای مذکور در سراسر استان نظارت و با تخلفات احتمالی برخورد خواهند نمود.
 
وی تصریح کرد:شهروندان محترم در تمامی شهرستانهای استان، در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی و نانواییها مراتب را از طریق سامانه 124 و نیز بازرسی اتاقهای اصناف اعلام نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار