سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد گفت: تیم ما برای ارتقاء در جدول مسابقات لیگ یک، تمام دیدارهای خود را با قوت و حمایت هواداران پیگیری می کند.
کد خبر: ۳۸۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 27 February 2017
به گزارش تابناک یزد،محمود امیری با اشاره به رقابت امروز شاگردانش با حریف البرزی افزود: تیم اکسین البرز از تیم های خوب و قابل احترام لیگ امسال است ولی وحدت یزد هم دارای نفرات با انگیزه و خوبی است و باید برای پیروزی تلاش کنیم تا جایگاه خود را در رقابت ها ارتقاء دهیم .
وی اظهار داشت: در روزهای گذشته بر اساس نقاط ضعف و قوت تیم اکسین البرز تمرینات بسیار خوب و با نشاطی را پشت سر گذاشته ایم و همه چیز برای این مسابقه جدی و حساس خانگی فراهم است.
وی ادامه داد: از هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور ( جام آزادگان ) تیم های فوتبال وحدت یزد و اکسین البرز به مصاف هم می روند.
وی ادامه داد: این مسابقه از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز ( دوشنبه ) در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می شود که تیم وحدت یزد محمدرضا قویدل را بخاطر مصدومیت و همچنین سید رضا طلبه را بخاطر محرومیت در این دیدار به همراه خود ندارد.
مسابقات لیگ آزادگان با حضور 18 تیم پیگیری می شود و هم اکنون تیم فوتبال وحدت یزد با 19 امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار