سرپرست جهادکشاورزی لامرد ضمن تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی تنظیم بازار به ویژه در ایام عید نوروز گفت: باید در راستای برنامه‌ریزی و هماهنگی هرچه بهتر با کمک بازاریان و عوامل فروش اقدامات لازم صورت پذیرد.
کد خبر: ۳۸۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷ 27 February 2017
محمد صادق فانی عصر امروز در نشست با نمایندگی‌های تعاونی روستایی و فروشندگان اقلام نوروزی، ضمن تأکید بر لحاظ داشتن مسائل و مشکلات و تجربیات سال‌های قبل اظهار داشت: در راستای هماهنگی در ارتباط با برنامه‌های تنظیم بازار و برنامه‌ریزی تهیه و توزیع اقلام شب عید شامل میوه، گوشت، شکر و برنج کمیته تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی لامرد پیرامون تهیه و توزیع این اقلام برنامه‌ریزی لازم را انجام داده و با متولیان صنف تبادل نظر کرده است.

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد بر اساس تجربیات سالیان گذشته در راستای اعلام مقدار مورد نیاز اقلام و ارائه درخواست نیاز به اقلام از طرف مدیریت جهادکشاورزی شهرستان لامرد اقدامات لازم صورت پذیرد.

همچنین امروز در معیت سرپرست جهاد کشاورزی این شهرستان طرحهای آبیاری تحت فشار اجراشده در اراضی کشاورزی لامرد مورد بازدید مشاور وزیر و مجری سامانه نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار