معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس گفت: امسال در استان بیش از ۱۸ هزار و ۲۰۰ کلاس درس در قالب بیش از یک هزار ۹۶۰ مدرسه استان برای اسکان از زائران و مهمانان فرهنگی در نوروز ۹۶ پیش بینی شده است.
کد خبر: ۳۸۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲ 27 February 2017
تابناک فارس به نقل از شبستان:غلامعلی حق شناس، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس امروز (8اسفند) در اولین جلسه ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش با اشاره به آمادگی ستاد اسکان فرهنگیان استان فارس برای پذیرایی از میهمانان نوروزی گفت: امسال در استان بیش از 18 هزار و 200 کلاس درس در قالب بیش از یک هزار 960 مدرسه استان برای اسکان از زائران و مهمانان فرهنگی در نوروز 96 پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه علاوه بر مدارس و کلاس های درس، 36 سالن ورزشی، سه خوابگاه دانشگاهی، سه خوابگاه دانش آموزی، سه خوابگاه ورزشی و اردوگاه شهید دستغیب آمادگی ارائه خدمت به فرهنگیان و همراهان آنان را دارد.

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس در خصوص ظرفیت پذیرش میهمان در شیراز هم اظهار داشت: در شهر شیراز 570 مدرسه که شامل پنج هزار و 150 کلاس، پنج خانه معلم با تخصیص 120 اتاق، پنج خوابگاه دانش آموزی با ظرفیت 400 تخت، سه خوابگاه دانشجویی با ظرفیت 600 تخت، هشت سالن ورزشی هم آماده پذیرش میهمانان است.

 

حق شناس در خصوص شروع فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان در فارس گفت: در استان 68 و در شیراز پنج پایگاه استقبال و پذیرش میهمانان نوروزی دایر خواهد شد و سه هزار و 600 نفر عوامل اجرایی از 25 اسفند تا 15 فروردین آماده پذیرش، استقبال و اسکان مسافران، میهمانان و زائران نوروزی فرهنگی در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش استان خواهند بود.

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: امسال سعی شده سطح کیفی خدماتی که به زائران و مهمانان فرهنگی در نوروز 96 ارائه می شود با سال های گذشته متفاوت باشد.

 

حق شناس افزود: تهیه 20 هزار تخته پتو، پنج هزار تخته فرش، 10 هزار دست بالش، 500 دستگاه آبگرمکن، 800 دستگاه تلویزیون، 2 هزار دستگاه یخچال، 2 هزار دستگاه اجاق گاز، به ارزش 40 هزار میلیارد ریال از جمله  امکاناتی است که ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش پرورش فارس در راستای ارتقاء سطح کیفی امکانات رفاهی محل های اسکان برای نوروز 96 تدارک دیده است.

 

وی با بیان اینکه در نوروز 96، اسکان مسافران، میهمانان و زائران نوروزی فرهنگی در استان فارس و شیراز در سه گروه ویژه، الف و ب در محل ها در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: خوابگاه های دانش آموزی و دانشجویی محل اسکان گروه ویژه با امکانات تخت خواب، پتو، فرش، یخچال، تلویزیون و حمام، مدارس و کلاس ها گروه الف دارای تمامی امکانات به جز تخت خواب و گاهی تلویزیون است و در گروه ب، امکانات یخچال و تلویزیون به صورت مشترک وجود دارد و سایر امکانات به جز تخت خواب در اختیار مسافران، میهمانان و زائران نوروزی فرهنگی است.

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه رزور اینترنتی اسکان در استان آغاز شده است، گفت: فرهنگیانی که قصد سفر به شیراز را دارند با مراجعه به سامانه مهمانان فرهنگی به آدرس اینترنتی www.eskanmedu.ir می توانند نسبت به رزرو محل اسکان اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار