امام‌جمعه شیراز در دیدار با تعدادی از فرهنگیان استان فارس گفت: اجرای طرح تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، جامعه را متحول می‌کند.
کد خبر: ۳۸۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱ 27 February 2017
در این دیدار آیت‌الله ایمانی ضمن تقدیر و تشکر از سازمان‌دهی فرهنگیان ولایتمدار فارس و تشکر از همه دست‌اندرکاران این مجموعه اظهار داشت: اگر سند طرح تحول بنیادین آموزش‌وپرورش اجرا شود، جامعه اصلاح خواهد شد و ما جامعه دیگری غیر از جامعه فعلی خواهیم داشت.

وی با تأکید بر محکم نمودن قاعده‌ کار در مجموعه فرهنگیان ولایتمدار فارس گفت: نیروهای هم‌فکر، هم‌جنس و هم‌افق فرهنگی را در کل کشور شناسایی کرده و فعالیت خود را گسترش دهید.

امام‌جمعه شیراز ادامه داد: شبکه گسترده‌ای درون آموزش‌وپرورش شکل گیرد و پس‌ از آن از درون آموزش‌وپرورش گسترش پیدا کند اما هدف که همان رهبری و ولایت‌فقیه است را گم نکنید چراکه در مقابل رهبری و ولایت نباید اجتهاد کنیم.

ایمانی جهت و هدف را تمکین فرمایشات رهبری دانست و خاطرنشان کرد: اگر جهت گم شد هرچه زحمت‌کشیده‌اید بر باد خواهد رفت.

وی ارتباط با جوانان را یک ضرورت فوق‌العاده دانست و گفت: در فضای مجازی اصول اعتقادات را با استدلال‌های محکم و متین و جاذبه‌دار به جوانان آموزش دهید که این کار یک جهاد اکبر واعظم است.

امام‌جمعه شیراز با تأکید بر اینکه رهبری نزدیک به یک‌صد بار از نفوذ اسم برده‌اند، اظهار داشت: دشمن در شرایط فعلی از طریق عمال داخلی‌اش تلاش می‌کند تا با استفاده از پروژه‌ی نفوذ، انقلابی‌گری را از ما بگیرد که حذف انقلابی‌گری، بی‌تفاوتی را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط به وحدت کلمه نیاز داریم و هرچه بیشتر آن را گسترش دهیم و این وحدت را باید در قالب رهبری داشته باشیم، تصریح کرد: اگر دولت همراه رهبری باشد به معنی واقعی کلمه خیلی از مشکلات حل می‌شود.

در ابتدای این دیدار سید ابراهیم حسینی به نمایندگی از فرهنگیان ولایتمدار فارس به تشریح اهداف و برنامه‌ها پرداخته و پیگیری فرمایشات امام و رهبری با محوریت آموزش‌وپرورش و توجه به جوانان را از مهم‌ترین اهداف این تشکل دانست و گفت: فرهنگیان ولایتمدار فارس فرا حزبی، فراجناحی، فرا دولتی است و انجام فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، مشاوره‌ای، اجرایی و... شناسایی نقاط ضعف گذشته و اصلاح آن‌ها، جذب حداکثری و دفع در حد ضرورت رادردستور کار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار