رئیس اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی فارس از راه‌اندازی سایت فروش اینترنتی صنایع دستی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸ 26 February 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سلمان گورنگی رئیس اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی استان گفت: این سایت در نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در اسفندماه در ارگ کریم خان زند رونمایی می‌شود.

گورنگی با بیان اینکه اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی استان فارس بر فعالیت این سایت نظارت دقیق دارد،افزود:  تولیدکنندگان صنایع دستی عضو اتحادیه و فعالان حوزه صنایع دستی می‌توانند محصولات خود را از طریق این سایت به فروش برسانند.

وی ادامه داد: تمامی محصولات با مهر تائید اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی ارائه می‌شود.

گورنگی با اشاره به اینکه تاکنون تمامی فروش صنایع دستی استان به شیوه سنتی انجام می‌شد، بیان کرد: عدم بازاریابی مناسب و عدم توجه به نیاز مخاطب از مهم‌ترین مشکلات فروش سنتی صنایع دستی استان فارس است.

وی اظهار داشت: مطالعات درباره بازار، سلیقه‌یابی مخاطب و تولید براساس نیاز مخاطب مواردی است که در سایت فروش اینترنتی صنایع دستی استان به آن توجه شده و امید است که فروش اینترنتی بتواند سبب رونق صنایع دستی استان فارس شود.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی استان فارس تصریح کرد: آدرس سایت اینترنتی Shzhandiart.ir است که مخاطبان با همین آدرس در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام هم می‌توانند از کالاهای در معرض فروش مطلع شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار