فرماندار مرودشت گفت:با اشاره به طرح نکاشت و استفاده از ظرفیت های گردشگری گفت: در جلسه شورای اداری شهرستان و در حضور وزیر دادگستری و استاندار فارس، بنده تاکید بسیاری بر اجرای طرح نکاشت در مرودشت داشتم.
کد خبر: ۳۸۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ 26 February 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت: علی اکبر نجیب زاده؛ فرماندار مرودشت ، که در آئین معارفه بخشدار درودزن سخن میگفت، با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد؛ بدلیل حضور و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور باید قدردان نظام جمهوری اسلامی باشیم.
 
نجیب زاده با بیان اینکه در حوزه گاز رسانی در سه سال گذشته به اندازه سی سال کار انجام شده است گفت: بدلیل بی تدبیری در گذشته، امروز دچار مشکلات عدیده ای هستیم.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: انتقاد از دولت اشکالی ندارد اما تخریب و نقد غیرمنصفانه و مغرضانه مذموم و ناپسند است.
 
نجیب زاده با اشاره به طرح نکاشت و استفاده از ظرفیت های گردشگری گفت: در جلسه شورای اداری شهرستان و در حضور وزیر دادگستری و استاندار فارس، بنده تاکید بسیاری بر اجرای طرح نکاشت در مرودشت داشتم.
 
نجیب زاده با بیان اینکه بومی بودن بخشدار جدید درودزن، محاسن بسیاری برای این بخش به همراه دارد گفت: با شناختی که از توانایی و شایستگی آقای میرزایی دارم، این انتصاب را فرصتی مناسب و ارزنده برای بخش درودزن میدانم.
 
در ادامه این مراسم، بخشدار جدید درودزن طی سخنانی  توجه به معیشت، رفاه و اقتصاد مردم و تامین نظم و آرامش بخش را از اولویت های بخشداری دانست.
 
مرتضی میرزایی با بیان اینکه در سال۹۲ کشور به سمت عقلانیت تغییر مسیر داد گفت: دولت تدبیر و امید در شرایطی بحرانی قوه مجریه را تحویل گرفت اما موفق شد دستاوردهای ارزنده ای مانند مهار و کاهش تورم، رفع تحریم ها و توافق تاریخی در اوپک را بدست بیاورد و در حوزه سلامت و بهداشت نیز تحت پوشش بیمه سلامت قرار دادن یازده میلیون ایرانی، یک دستاورد بسیار ارزشمند است.
 
وی ارتباط نزدیک با مردم؛ حمایت از سرمایه گذاری، مدیریت بخش کشاورزی و منابع آبی را از دیگر اولویت های بخشداری دانست.

گفتنی است مرتضی میرزایی بخشدار جدید درودزن با مدرک تحصیلی فوق لیسانس صنعتی سازمانی، پیش از این در پست معاونت سیاسی فرمانداری شهرستان دلگان(سیستان و بلوچستان) مشغول به خدمت بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار