نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به وضعیت مناطق سیل‌زده در این استان خواهان رسیدگی تمام قوای مسئولان به مردم سیل‌زده این مناطق شد و گفت: تمام مسئولان از این مناطق از نزدیك بازدید كرده و برای رفع مشكلات آنان اقدام كنند.
کد خبر: ۳۸۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 26 February 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:آیت‌الله اسدالله ایمانی، با اشاره به وضعیت مردم سیل‌زده جهرم گفت: طی بازدیدی كه از این مناطق داشتم، مشاهده كردم كه زندگی بسیاری از مردم این شهر طی این سیل اخیر به‌طور كامل از بین رفته است.

وی، خواهان رسیدگی تمام قوای مسئولان به مردم سیل‌زده این منطقه شد و افزود: مسئولان استان فارس باید به تمام معنا بر روی این قضیه سرمایه‌گذاری كنند و به سراغ كسانی بروند كه هم‌اكنون دارای شرایط بسیار بد و ناراحت‌كننده‌ای قرار گرفته‌اند.

آیت‌الله ایمانی از مسئولان ارشد استان فارس خواست تا از نزدیك از مناطق سیل‌زده این استان بازدید كنند و گفت: اكنون قریب چند روز از بروز سیل در فارس می‌گذرد اما هنوز خانه و امكاناتی برای سیل‌زدگان فراهم نشده است و این موجب شده تا سیل‌زدگان دچار مشكلات فراوانی باشند.

امام جمعه شیراز اظهار كرد: آنچه كه هم‌اكنون آرامش روحی سیل‌زدگان این استان را بر هم زده است، بارانی است كه خواه ناخواه در روزهای آینده در این استان پیش‌بینی شده است و ممكن است موجب بروز مشكلاتی بیش از گذشته خواهد شد.

وی ادامه داد: این نكته‌ای است كه مسئولان امر ما باید به آن توجه كرده و برای آن اقدام كنند البته اكنون اقدام اساسی در این فاصله كوتاه امكان‌پذیر نیست تا كارهای اصولی و اساسی صورت گیرد اما شهردار جهرم كارهایی را انجام دهد كه خطر از منطقه دور شود و مسئولان بنیاد مسكن، وزارت نیرو، استانداری و بقیه دست اندركاران بیایند و به مشكلات مردم این منطقه رسیدگی كنند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری باز هم یادآور شد كه مردم سیل‌زده این استان هم‌اكنون دارای مشكلات فراوانی هستند و علاوه بر وسایل، خانه ‌آن‌ها هم كاملاً از بین رفته و نیاز به بازسازی دارد و این شرایط، شرایطی است كه نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان دارد.

آیت‌الله ایمانی اضافه كرد: در مجموع تا مسئولان این شرایط را مشاهده نكنند، نمی‌توانند بدانند كه چه شده است، لذا بیایند و از این مناطق بازدید كنند و اقدامات لازم را برای رفع مشكلات آنان انجام دهند و به این نتیجه برسند كه اگر خدای ناخواسته چنین مشكلی برای آنان هم اتفاق افتاده بود، آیا می‌توانستند در چنین شرایطی زندگی كنند؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار