با این وضعیت فجرسپاسی از صحنه فوتبال محو می شود/ فارس میزبان مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا شد/ وضعیت فضای ورزشی فارس مطلوب نیست/ گاز شیراز به لیگ برتر بدمینتون راه یافت/ تیم پیام نور فارس صدرنشین سوپر لیگ کاراته کشور شد
کد خبر: ۳۸۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵ 25 February 2017
با این وضعیت فجرسپاسی از صحنه فوتبال محو می شود
سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز می گوید پیش از این به مسئولان تیم گفته بودم در صورتیکه تیم را تقویت نکنند، سپاسی نامزد شماره یک سقوط به دسته دوم است.
غلامحسین پیروانی گفت: بهرحال من آمده بودم این تیم را راه بیندازم و باز هم سپاسی را با کمک همه عوامل مطرح کنیم اما متاسفانه هیچ کمک و حمایتی به تیم نمی شود، از طرفی برخی از هواداران هم نسبت به تعدادی از بازیکنان کم لطفی می کنند، آنها شرایط تیم را نمی بینند و فقط به بازیکنان می تازند که همین موضوع باعث می شود یکی دو بازیکن ما قهر کنند و تیم را تنها بگذارند، معلوم است که بازیکن پول خوب نمی گیرد فحش هم می خورد ترجیح می دهد برود.
امیدوارم به داد این تیم برسند که اگر اینظور نشود این تیم هم سقوط می کند و از صحنه اصلی فوتبال ایران حذف می شود.
 
فارس میزبان مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا شد
مدیر کل آموزش و پرورش فارسگفت: فارس در سال جاری میزبان مسابقات ورزشی توپی دانش آموزان پسر سراسر کشور خواهد بود و در کنار آن  میزبانی  مسابقات فوتبال زیر 18 سال  دانش آموزان آسیا نیز از 15 شهریور 96 در فارس برگزار می گردد .
 
وضعیت فضای ورزشی فارس مطلوب نیست
حمید رضا آذری  در نشست خبری  آغاز برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر سراسر فارس گفت: هم اکنون استان فارس در بین استان های کشور از نظر فضای ورزشی وضعیت مطلوبی ندارد و  تنها راه کمک به ورزش و تربیت بدنی کشور از طریق مدارس است .

گاز شیراز به لیگ برتر بدمینتون راه یافت
رقابت های بدمینتون دسته اول کشور با کسب نائب قهرمانی تیم گاز شیراز به لیگ برتر راه یافت.
 
تیم پیام نور فارس صدرنشین سوپر لیگ کاراته کشور شد
در هفته چهارم سوپرلیگ کاراته بانوان کشور، دانشگاه پیام نور فارس، صدرنشین شد.مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: در این رقابت‌ها، مهسا افسانه در کاتای انفرادی، پریسا رحمانی، مائده نصیری و مهسا افسانه در کاتای تیمی، شیما آل سعیدی، زهرا طرازپور، مهتاب اسماعیلی و ملیکا احدی موفق شد با امتیاز 19 بر 9 مقابل دانشگاه آزاد به پیروزی دست یابد. رقابت‌های هفته چهارم سوپر لیگ کاراته بانوان در سالن مرکز آموزش تکواندو شهید کبکانیان تهران برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار