کد خبر: ۳۸۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰ 26 February 2017
تابناک گیلان / دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدواریم ابتکاری که نیروهای انقلاب شروع کرده‌اند، گستره بیشتری پیدا کند و همه نیروهای انقلاب، همان لبیکی که به حضرت امام گفتند را به مقام معظم رهبری نیز بگویند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به فراگیری و انسجام نیروهای انقلاب در مجمع ملی روز پنج‌شنبه اظهار داشت: وحدت نیروهای انقلاب تنها راه عبور از مشکلات کشور است و بدون وحدت نیروهای انقلاب نمی‌توان بر انبوه مشکلاتی که بر سر راه جامعه است، غلبه کرد.

رضایی افزود: امیدواریم ابتکاری که نیروهای انقلاب شروع کرده‌اند، گستره بیشتری پیدا کند و همه نیروهای انقلاب چه کسانی که بیرون هستند و چه کسانی که در داخل این گستره قرار دارند، همان لبیکی که به حضرت امام گفتند را به مقام معظم رهبری نیز بگویند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه نیروهای انقلاب باید بازوی توانمندی برای نظام شوند، درباره برنامه جبهه مردمی برای عبور از وضع موجود گفت: خود انسجام نیروهای انقلاب یک اتفاق و وحدت بزرگی است.

وی تصریح کرد: ظرفیت بسیار زیادی در بین نیروهای انقلاب وجود دارد که اگر مجتمع باشند می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند.

 نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز پنجشنبه پنجم اسفندماه با حضور ۳ هزار نفر از اقشار و اصناف مردمی و استان‌ها در مجتمع فرهنگی شهر آفتاب برگزار شد و در این نشست ۳۰ نفر اعضای شورای مرکزی و ۱۰ کاندیدای جبهه مردمی برای انتخابات ۹۶ انتخاب شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار