شرکت ملی حفاری ایران در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست که از روز جمعه (6 اسفندماه) در تهران آغاز بکار کرد، حضوری فعال دارد
کد خبر: ۳۸۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 25 February 2017
 رئیس محیط زیست مدیریت HSE شرکت در این باره گفت: در این نمایشگاه شرکت های داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود در عرصه فناوری  و تجهیزات زیست محیطی، انرژی‌‌های پاک، بازیافت، تصفیه و بهینه ‌سازی مصرف انرژی، پایش آلودگی هوا، آب و پسآب و  تجهیزات آزمایشگاهی را به نمایش گذاشته اند.

مریم حمیداوی افزود: این نمایشگاه در فضایی افزون بر ۲۲ هزار متر مربع در پنج سالن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است.

وی با بیان اینکه اظهار کرد: غرفه شرکت ملی حفاری ایران در سالن B-44 طبقه فوقانی که به شرکت ملی نفت ایران اختصاص یافته است، قرار دارد.

حمیداوی گفت: در غرفه ملی حفاری عملکرد شرکت در بخش های مختلف از جمله محیط زیست و اقدامات به عمل آمده در اجرای طرح های زیست محیطی و مدیریت پسماند ارائه شده است و کارشناشان مربوطه پاسخگوی پرسش های بازدیدکنندگان می باشد.

رئیس محیط زیست مدیریت HSE شرکت افزود: نهمین نمایشگاه بین المللی «انرژی های نو، تجدید پذیر، بهره وری وصرفه جویی» نیز درکنار این نمایشگاه درسالن های ۶ و ۷ برگزار گردیده است.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور وزیر امور خارجه، معاون حقوقی رئیس جمهوری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون دبیرکل و رئیس برنامه محیط زیست سازمان ملل و تعدادی از مقامات محیط زیست از ایتالیا، آلمان، اتحادیه اروپا، تعدادی از مسئولان دستگاه های اجرایی کشور ، مدیران و صاحبان صنایع، شرکت ها، هنرمندان و شماری از تشکل های محیط زیستی برپا شده است.

این نمایشگاه با حضور 300 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، کره جنوبی، انگلیس، هلند، ایتالیا، دانمارک، چین، سوئد، فنلاند، نیوزلند، فرانسه، ژاپن، روسیه، نروژ و اتریش برگزار و تا روز دوشنبه هفته جاری همه روزه ازساعت 8 و 30 دقیقه الی 16 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به مسائل زیست محیطی می باشد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار