مسؤول فرهنگسرای شهرداری اقبالیه خبر داد
مسؤول فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به منظور تحقق اهداف زیست محیطی به ویژه در آینده، فرهنگسرای شهرداری این شهر اقدام به اجرای طرح آموزش کودکان در فرهنگسرا کرده است.
کد خبر: ۳۸۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 25 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سکینه اسماعیل‌زاده مقدم در جلسه مدیریت پسماند که صبح امروز در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به منظور تحقق اهداف زیست‌محیطی به ویژه در آینده، فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه اقدام به اجرای طرح آموزش کودکان در فرهنگسرا کرده است.

وی افزود: با هدف ارتقا فرهنگ حفظ محیط زیست، این امر در دستور کار فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه قرار گرفته است.

مسؤول فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه با اشاره به ترویج فرزندسالاری در جامعه امروز و تأثیر کودکان بر والدین ادامه داد: آموزش فرهنگ شهروندی به کودکان تأثیر بسزایی در نهادینه شدن فرهنگ دارد و در همین راستا فرهنگسرای شهرداری این شهر آموزش را از کودکان آغاز کرده است.

اسماعیل‌زاده مقدم تصریح کرد: همچنین کودکان پرچم‌داران فرهنگ در نسل‌های آینده هستند، در نتیجه آموزش صحیح فرهنگ از سنین پایین موجب نهادینه شدن آن در نسل‌های بعدی می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: آشنایی کودکان با اهمیت و ارزش برخی زباله‌ها از طریق بازی، تفکیک پسماندهای خشک و ترغیب کودکان به انجام این طرح‌ها از برنامه‌های فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه در زمان آموزش است.

مسؤول فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه به برنامه‌های فرهنگسرا برای آموزش مدیریت پسماندها به کودکان به ساخت کاردستی از مواد دورریز و آموزش آن اشاره کرد و یادآور شد: این امر با هدف آموزش کاهش تولید پسماند صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار