امام جمعه اراک؛
تابناک مرکزی : آیت ا... دری نجف آبادی با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در ایران اسلامی که با سخنان حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب همراه بود گفت: فلسطین اولین مساله دنیای اسلام است و میزان اسلامی و غیر اسلامی بودن کشورهای اسلامی و عربی را می توان در میزان حمایت آنها از ملت مظلوم فلسطین جستجو کرد.
کد خبر: ۳۸۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 24 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، آیت ا... قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه که در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد با اشاره به برگزاری  ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در ایران اسلامی که با سخنان حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب همراه بود گفت: فلسطین اولین مساله دنیای اسلام است و میزان اسلامی و غیر اسلامی بودن کشورهای اسلامی و عربی را می توان در میزان حمایت آنها از ملت مظلوم فلسطین جستجو کرد.

آیت ا... دری نجف آبادی افزود: مقاومت 70 ساله ملت مظلوم فلسطین در برابر جنایت ها و کشت و کشتار و زندان رفتن ها قابل تقدیر و ستایش است.

خطیب نماز جمعه اراک با ورود به موضوع دلخراش خوزستان به شهدای ایران در زمان جنگ تحمیلی برای آزادسازی خوزستان اشاره کرد و با بیان اینکه غفلت ها سبب بروز چنین مشکلی شده است ابراز کرد: سهل انگاری و غفلت تحت هیچ عنوانی از هیچ کسی پذیرفته نیست و اینکه مشکلات و مسائل را گردن دیگران بیندازیم مشکلی را حل نمی کند همه دولت ها در بروز چنین مشکلی مقصر هستند و باید برای حل مشکلات و آبادانی کشور تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اظهارات خود بحث آلودگی هوای استان مرکزی و شهر اراک را پیش کشید و تدابیر لازم برای حل مشکلات به منظور پیشگیری از حوادث بعدی را خواستار شد و خاطر نشان ساخت: کشت 2 هزار هکتار جنگل در منطقه شازند و یک هزار هکتار در اراک به عنوان طرح های مطرح شده در کاهش آلودگی هوا باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

آیت ا... دری نجف آبادی با هشدار نسبت به این موضوع که یک روز کوتاهی در مقابل حل مشکل آلودگی هوای استان خسارت های زیادی را به مردم و کشور وارد خواهد کرد گفت: پیگیری کارهای مطرح شده در خصوص مقابله با آلودگی هوای جز ضروری ترین کارهاست و باید به آینده و کانون های خطری که ممکن است باعث مشکل برای هوای استان مرکزی شوند توجه شود.

خطیب نماز جمعه اراک با ابراز تاسف از رفتار برخی افراد بی هویت و بی شخصیت که خود را ایرانی می دانند اما با نوشتن نامه به ایادی کفر درخواست تحریم و فشار برملت مظلوم ایران را مطرح می کنند تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با الگو گرفتن از راه و سیره ائمه اطهار علیهم السلام در برابر تفاله های تاریخ با قدرت ایستادگی خواهد کرد و از تهدیدهای تو خالی ترامپ تازه وارد وحشتی ندارد.

آیت ا... دری نجف آبادی با بیان اینکه مراسم عزاداری شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله عیلها راس ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 12 اسفند ماه سالجاری در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود  از مردم غیور ولایتمدار اراک و استان مرکزی برای حضور در مراسمات عزاداری شهادت حضرت زهرا سلام اله علیها دعوت کرد و گفت: خاندان عصمت و طهارت به عنوان الگو و اسوه حسنه چراغ راه دنیا و آخرت انسان ها هستند که با دعوت به ایمان راه را برای حفاظت در برابرشرک و کفر باز کرده اند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار