دزدان مسلح در ساعت 07:45 پنجشنبه (پنجم اسفندماه) در بزرگراه مدرس به این دستگاه خودرو پول‌رسان حمله کردند. -
کد خبر: ۳۸۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴ 23 February 2017
خودرو حمل پول بانك پاسارگاد صبح امروز به سرقت رفت.

به گزارش عصر ایران صبح امروز در ساعت 07:47 يكي از خودروهاي حمل پول بانك پاسارگاد كه در بزرگراه حقاني در تردد بود توسط دو دستگاه پرايد متوقف ميگردد و سارقين پس ازپياده شدن به راحتي خودرو حمل پول را بسرقت مي برند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با انتقاد از کوتاهی مسئولان بانک پاسارگاد در تامین امنیت خودرو اعلام کرد: متاسفانه عليرغم تذكرات پليس و حتي شرايط تامين امنيت خودروهاي حمل پول ، مسئولين مربوطه هيچگونه تامين امنيتي براي خودرو از قبل پيش بيني نكرده و همراه اين خودرو فرد مسلح براي تامين امنيت نبوده است.

بلافاصله پس از سرقت تيم كاراگاهان پليس آگاهي پايتخت مشغول بررسي و شناسايي سارقين گرديدند و ميزان وجوه نقد به سرقت رفته هنوز مشخص نيست. 

توضیح بانک پاسارگاد درباره سرقت امروز خودرو پول

 بانک پاسارگاد اعلام کرد خودرو این بانک که امروز (پنجشنبه) هدف سرقت قرار گرفت، در حال حمل پول های فرسوده به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای امحا بود.

به گزارش ایرنا بر پایه اعلام این بانک، دزدان مسلح در ساعت 07:45 پنجشنبه (پنجم اسفندماه) در بزرگراه مدرس به این دستگاه خودرو پول‌رسان حمله کردند. 
خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است. 

این بانک از «حضور بموقع ماموران انتظامی و کارآگاهان اداره آگاهی در صحنه سرقت و انجام اقدام های لازم برای شناسایی و دستگیری سارقان» خبر داد و اعلام کرد «در این زمینه سرنخ‌های خوبی به دست آمده است».

900 میلیون تومان پول دزدیده شد


خبرگزاری صداوسیما نوشت: منابع آگاه در بانک پاسارگاد مجموع پول سرقتي از خودروي متعلق به اين بانک را 900 ميليون تومان اعلام کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار