دومین كنگره بین‌المللی سلامت همراه با حضور بیش از ۵۰۰ دانشمند، اندیشمند،‌ استاد دانشگاه و دانشجویان علاقه‌مند در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱ 23 February 2017
امید به زندگی از 46 به 76 سال رسیده است
به گزارش تابناک فارس:رئیس مركز سیاست‌گذاری تحقیقات سلامت دانشگاه علوم پزشكی شیراز، با اشاره به رشد تكنولوژی در عرصه تلفن‌های همراه و گسترش استفاده از این ابزار مهم ارتباطی، تاكید كرد كه توسعه استفاده از این امكان، توجه به سلامت همراه را مورد توجه قرار داده است. 
لنكرانی با تصریح اینكه شاهد افزایش امید به زندگی هستیم، گفت: ۳۰ سال قبل امید به زندگی در ایران ۴۶ سال بود اما امروز این عدد به ۷۶ سال رسیده است.
وی با یادآوری اینكه سلامت انسان در عصر حاضر در معرض چالش‌های جدی قرار دارد،‌ چاقی، رشد مصرف دخانیات، فشارخون، دیابت و سایر بیماری‌های غیر واگیر را از این چالش‌ها دانست.
 
پیام های سلامتی را جایگزین استفاده بیهوده از موبایل کنیم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بهترین راه آموزش به مردم در بحث سلامت، استفاده از تلفن همراه است.
محمدهادی ایمانیه اظهار داشت: بیشتر اوقات مردم در فضای مجازی بیهوده تلف می‌شود و اگر پیام‌های سلامت از طریق تلفن همراه به مردم آموزش داده شود، به‌نوعی این پرت وقت نیز از بین خواهد رفت و مردم پیام‌هایی را می‌خوانند که به یادگیری آن‌ها در راستای سلامت خواهد افزود.
 
خطر خوددرمانی در فضای مجازی
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: خوددرمانی از طریق راهکارهای فضای مجازی یک چالش بزرگ و خطرناک است.آذری تأکید کرد:مردم با اندک بیماری در دنیای مجازی جست‌وجو  می کنند و به خوددرمانی می پردازند که باید در این زمینه ساماندهی بیشتری به وجود آید.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
وزیر محترم اسبق به صفات خوبی متثف بود این صفت اصلا به ایشان برازنده نیست. آمار پردازی. متوسط عمر 46 سال مربوط به اوایل سلطنت پهلوی اول در ایران است که منبع آنهم در سازمان جهانی بهداشت و نیز یونیدو گوجود است. همبن منبع متوسط سن نردان در اول انقلاب را 62 و 65 سال برای مردان وزنان به ترتیب اعلام میکند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار