کارشناس اداره کل هواشناسی فارس گفت: این سامانه بارشی از امروز تا ششم اسفندماه موجب رگبار و رعد و برق، بارش باران و وزش باد شدید در نواحی شمال غربی، مرکز و شمال شرق می شود.
کد خبر: ۳۸۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 23 February 2017
به گزارش تابناک فارس:کارشناس اداره کل هواشناسی فارس گفت: این سامانه بارشی از امروز تا ششم اسفندماه موجب رگبار و رعد و برق، بارش باران و وزش باد شدید در نواحی شمال غربی، مرکز و شمال شرق می شود.
وی اظهار کرد: این بارش ها از صبح فردا در شمال غرب و مرکز به صورت پراکنده و در قسمت های جنوبی تا شنبه با شدت بیشتری ادامه دارد.
هنرپیشه ادامه داد: در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش ها به صورت برف است.
 
مهار آب برای تغذیه سفره های زیر زمینی در پاسارگاد و نی ریز
 
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد از مهار ۸.۵ میلیون متر مکعب سیل بر اثر اجرای پروژه ها و طرح های آبخیزداری اخیر در این شهرستان خبر داد.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد گفت: با توجه به بارندگی سامانه بارشی اخیر به میزان ۱۷۵.۲ میلی متر تمامی پروژه ها آبگیری صورت گرفت که پروژه های اخیر توانستند بالغ بر ۸.۵ میلیون متر مکعب سیل را مهار و به تدریج جذب سفره های زیر زمینی کنند.
 
به گفته رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نی ریز آبگیری گوراب های در تغذیه آب های زیرزمینی نقش اساسی دارد.
حسن بنی اسدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نی ریزگفت: 38 فقره گوراب تحت پوشش این اداره از 30 الی 100 درصد آبگیری شده اند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار