رئیس اداره منابع آب شهرستان زرین دشت گفت: ورود به حریم سدها و رودخانه ها ممنوع و مسئولیت ورود به تاسیسات آبی بر عهده متخلفان است.
کد خبر: ۳۸۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 22 February 2017
تابناک فارس به نقل از مهر:احمد خوشبویی گفت: با توجه به بارش های مناسب در هفته گذشته و موقعیت برخی از سدهای شهرستان زرین دشت از جمله سد خسویه و سد انگبینه در مجاورت جاده های برون شهری و روستاها لازم است برای عدم بروز مشکلات و حفظ جان شهروندان از ورود به محدوده این مناطق و سدها و تاسیسات آبی به منظور تفریح یا شنا کردن خودداری شود.

وی با اشاره به اینکه به منظور آگاه‎سازی مردم از خطرات ورود به تاسیسات آبی هشدارهای لازم توسط نگهبانان سدها به آنها داده شده است، افزود:  ورود به حریم سدها و رودخانه ها ممنوع و مسئولیت ورود به تاسیسات آبی بر عهده متخلفان است.

خوشبویی با اشاره به اینکه شرکت آب منطقه ای فارس هیچگونه مسئولیتی برای حفظ جان متخلفان ندارد، بیان کرد: علائم هشداردهنده نیز در معرض دید مردم قرار دارد تا با مشاهده این علائم و هشدارها از ورود به سدها و تاسیسات آبی خودداری شود.

وی با اشاره به اینکه هر ساله تعدادی با ورود غیرمجاز به حریم سدها با خطراتی از جمله افتادن در آب و غرق شدن مواجهه می شوند، خواستار خودداری و اجتناب از تردد افراد و تجهیزات غیرمجاز در محدوده حریم و داخل مخازن سدها شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار